X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Que?

    My god, BBJ. You never fail to surprise us hé. Zeer zwakzinnig besluit om de voorshows te schrappen. Achja, we konden het wel al zien aankomen vanaf het gebouwd werd eigenlijk al...
    Dat ik mijn reactie getypt had voordat de jouwe in dit topic stond waarin je zegt dat de lift niet meer in de wachtrij zit. Het is toch niet omdat ze de voorshow met de acteur schrappen dat ze de lift eruit moeten halen, die lift draagt toch bij tot het idee dat je echt in grotten zit dus vind ik niet onbelangrijk... Bij een madhouse heb je ook een voorshow zonder dat er een acteur aan te pas komt, waarom zou dat met deze lift niet lukken

    Maar eerlijk, ik vind al die commentaar er toch ook een beetje over. Akkoord dat het spijtig is, en die lift en zo zie ik ze liefst toch weer in de wachtrij krijgen, maar deze veranderingen hebben wel als effect dat je nu veel sneller in de attractie kan (omdat je dus niet moet wachten tot er genoeg volk voor de voorshows is) én dat de attractie vaker open is. Nu kunnen ze hem de hele dag openhouden terwijl hij anders vaak lang gesloten bleef. Dan was er geklaag dat hij zo weinig open was, nu doen ze daar iets aan, en 't is weer niet goed.

    Ik hoop dat deze wijzigingen het gewenste effect hebben en dan was dit denk ik zeker geen slechte zet.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Que?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Dat ik mijn reactie getypt had voordat de jouwe in dit topic stond waarin je zegt dat de lift niet meer in de wachtrij zit. Het is toch niet omdat ze de voorshow met de acteur schrappen dat ze de lift eruit moeten halen, die lift draagt toch bij tot het idee dat je echt in grotten zit dus vind ik niet onbelangrijk... Bij een madhouse heb je ook een voorshow zonder dat er een acteur aan te pas komt, waarom zou dat met deze lift niet lukken
    Volgens mij verwart Rickie dit even met mijn reactie eerlijk gezegd
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Volgens mij verwart Rickie dit even met mijn reactie eerlijk gezegd
    Ah pardon, die van Nathan dus

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •