X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 269

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Als Plopsa gokt dat erg lage temperaturen in toekomstige winters een zeldzaamheid zullen zijn, slagen ze twee vliegen in één klap. Winteropening zónder extra kosten. Wanneer hun winteropening echter de kwalijke reputatie krijgt van een park waarvan het meerendeel van de hoofdattracties eruit ligt lijkt me dat geen al te best effect te hebben op de mond aan mond reclame. Dan druk ik me nog voorzichtig uit.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Mijn vermoeden van personeels-schaarste - eerder dan personeelsbezuiniging - als mogelijke reden voor het later of niet openen van bepaalde attracties, is hiermee dus nog niet weggeëbt ...
    Personeel dat later ingezet wordt, kan natuurlijk wel een bezuiniging zijn: dat personeel is er immers wel, maar het wordt selectiever ingezet. Het wel niet altijd zo dat personeel voor dino splash dan 's ochtends wordt ingezet bij ticketcontrole. Daar zou steviger bezuinigd kunnen worden. Als je de attracties aan de achterkant van het park pas later laat openen moet je je techniekers ook minder uren betalen, dan wanneer ze alles voor parkopening moeten nagekeken hebben. Da's ook een bezuiniging op personeelskosten.

    Persoonlijk vind het vroeger sluiten en later openen van je park naar je bezoekers toe een eerlijkere vorm van bezuiniging.

  2. #2

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Persoonlijk vind het vroeger sluiten en later openen van je park naar je bezoekers toe een eerlijkere vorm van bezuiniging.
    Maar dan gaat dat publiek zich weer belazerd voelen, want ze betalen even veel inkom als de anderen, maar krijgen minder tijd daarvoor.

    Natuurlijk kun je nu wel zeggen dat ze alsnog meer kunnen doen vanwege de lagere drukte, maar dat is voor de meesten van hun juist de reden om te kiezen voor zo'n dag. Er zijn mensen die er zelfs vrij voor nemen zodat ze buiten de drukt zitten.

    Ik denk dat op rustige dagen een wisselschema hanteren nog het handigste is.. één setje personeel dat om-en-om twee (of zelfs drie) verschillende attracties bedient. Kun je toch alle attracties (vaak) doen, heb je de volledige tijd, en maar helft personeel nodig. Uiteraard moet je als park dan wel zorgen dat de wisselshiften logisch zijn. Bijvoorbeeld kun je wisselen tussen Anubis en Happyride. Het is niet handig om beiden tegelijk open/dicht te hebben. Hetzelfde zou je bijvoorbeeld kunnen zeggen voor de Flume en de Supersplash.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •