X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 240

Onderwerp: Hoeveel keer 2021

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Hoeveel keer 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gregske3011 Bekijk Berichten
    31/08/2021: Majaland Kownaty
    31/08/2021: Scharmützel Bob
    31/08/2021: Tropical Islands
    Nondedoeme, in juli ben ik dus twee keer die alpine coaster voorbij gereden ...

    Trop. en Maja. vind ik (ook) niet dag-vullend, maar beide combineren met ook nog die alpine erbij ... knap staaltje van organisatie! Je kan Trop. ook ’s nachts bezoeken, maar de glijbanen e.a. openen pas om 10.00, dus hebben ze volgens mij ook een laat-avond-sluiting.

  2. #2

    Re: Hoeveel keer 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Nondedoeme, in juli ben ik dus twee keer die alpine coaster voorbij gereden ...

    Trop. en Maja. vind ik (ook) niet dag-vullend, maar beide combineren met ook nog die alpine erbij ... knap staaltje van organisatie! Je kan Trop. ook ’s nachts bezoeken, maar de glijbanen e.a. openen pas om 10.00, dus hebben ze volgens mij ook een laat-avond-sluiting.
    Gelukkig kan je op Coastercount alles terugvinden, of het zou al heel wat moeilijker worden. De Alpine was puur op geluk want er stonden immens lange files. Gelukkig kon ik een langere route maar met minder rijtijd, Trop. zijn we gebleven tot 20h30
    Coaster Count: 325
    Gregory_Themeparks

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •