X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 21

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: De pretpark-biechtstoel!

    In pretparken zoek ik altijd naar de zweefstoeltjes.

    Ik zit altijd te lachen in een achtbaan vanaf de first drop. De meeste mensen worden er bang van:-P blijkbaar lach ik dan als een cartoonschurk

  2. #2

    Re: De pretpark-biechtstoel!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    blijkbaar lach ik dan als een cartoonschurk
    Je zal nooit de man in dit filmpje kunnen evenaren En ik biecht meteen ook op dat ik het een geweldig grappig filmpje vind.



    Tip voor wie het wil bekijken: Laat je niet afschrikken door het feit dat het in het Spaans is, en hou er rekening mee dat mensen de demonische schaterlach van zoonlief ofwel heel grappig, ofwel juist heel irritant vinden. Vergeet niet het beeld eens stil te zetten op 1:11 , daar kijkt ze echt alsof ze haar zoon zal vermoorden als ze hier levend uit komt ... eigenlijk een schande dat ik die dame zo zit uit te lachen. Maar daarvoor zitten we natuurlijk wel in het juiste topic. En ik moet bekennen dat ik bij mijn eerste echte achtbaanrit ook erg bang was!
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •