X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 90

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    De officiële opening van het waterpark is vandaag uitgesteld, lees ik hier: https://www.skyscrapercity.com/showt...57590&page=692 Parkbezoekers kregen een terugkom-kaartje geldig in juni.

    Na het volle jaar uitstel van hun Divertical2.0 en de huidige vertraging bij Hyperion, nu dit. Het lijkt erop dat het management te veel hooi op haar vork heeft genomen zonder te beseffen aan hooikoorts te lijden. Te snel te veel willen ... Icaruslandia zou een betere parknaam zijn.

    Morgen zouden volgens dezelfde bron de treinen voor Hyperion worden geleverd.

  2. #2

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    De officiële opening van het waterpark is vandaag uitgesteld, lees ik hier: https://www.skyscrapercity.com/showt...57590&page=692 Parkbezoekers kregen een terugkom-kaartje geldig in juni.

    Na het volle jaar uitstel van hun Divertical2.0 en de huidige vertraging bij Hyperion, nu dit. Het lijkt erop dat het management te veel hooi op haar vork heeft genomen zonder te beseffen aan hooikoorts te lijden. Te snel te veel willen ... Icaruslandia zou een betere parknaam zijn.

    Morgen zouden volgens dezelfde bron de treinen voor Hyperion worden geleverd.
    Die indruk heb ik al de hele tijd bij Energylandia. Het ziet er mij allemaal veelbelovend uit, maar ik zou toch liever nog even wachten met naar daar te trekken tot al die grote uitbreidingen er effectief staan en permanent operationeel zijn. Dat lijkt me dan ook een teken van wat verdere maturiteit in het management daar. Eenmaal alles daar op z'n pootjes valt, lijkt het me best de moeite voor een toegangsprijs van ongeveer €25.5.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •