X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 317

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Dan toch nog een zomernocturne... op 27 augustus is er een muziekevenement en is het park open tot 22.00u.

    http://www.yesterdayland.be/

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amedee Bekijk Berichten
    Dan toch nog een zomernocturne... op 27 augustus is er een muziekevenement en is het park open tot 22.00u.

    http://www.yesterdayland.be/
    Een soort benefiet concert om geld in te zamelen voor het park?

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amedee Bekijk Berichten
    Dan toch nog een zomernocturne... op 27 augustus is er een muziekevenement en is het park open tot 22.00u.

    http://www.yesterdayland.be/
    Om even terug te komen op dit evenement. Dit ziet er echt wel groots uit voor Bobbejaanland. Lang geleden dat ik nog zo'n event heb gezien in Lichtaart. Vraag me echt af waar ze al die podia gaan zetten want zijn er toch al mer dan vijf als ik het zo snel even bekijk.
    Dit event ziet er me ook een pak familievriendelijker uit dan het in der tijd georganiseerde "Adrenaline".

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Om even terug te komen op dit evenement. Dit ziet er echt wel groots uit voor Bobbejaanland. Lang geleden dat ik nog zo'n event heb gezien in Lichtaart. Vraag me echt af waar ze al die podia gaan zetten want zijn er toch al mer dan vijf als ik het zo snel even bekijk.
    Dit event ziet er me ook een pak familievriendelijker uit dan het in der tijd georganiseerde "Adrenaline".
    Hoezo familievriendelijk? Met '60 '70 '80 heb je alleen muziek voor de +35ers. Net die leeftijdsgroep zie je bijna niet meer in attractieparken. Tenzij in familieverband met hun kroost. Maar muziek voor kinderen hub je alleen met Vader Abraham, Sam Goris en eventueel Frans Bauers nauwelijks. Voor de tieners is het aanbod quasi nul. En om de twintigers en dertigers te trekken (de groep die nog geen kinderen hebben) heb je naar mijn mening toch echt wel de '90s nodig om het nodige nostalgie gevoel op te wekken. Krijg weer het gevoel dat Bobbejaanland hier de bal weer compleet misslaat met hun concept. Of ben ik nu te pessimistisch?

  5. #5

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Krijg weer het gevoel dat Bobbejaanland hier de bal weer compleet misslaat met hun concept. Of ben ik nu te pessimistisch?
    Het komt dan ook niet van Bobbejaanland uit hé, wel van Hard Rock Café en zijn partners. Denk dat Bobbejaanland hier gewoon een leuke deal in zag dat veel geld in het laatje brengt. Niet iets dat uit hun -ongetwijfeld zeer sterke- marketingsafdeling komt.
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •