X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 38

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: SIM Bobbejaanland: 7 dagen, 7 beslissingen

    1. Om te beginnen zou ik een masterplan opstellen waardoor er geen 'foute' of nutteloze investeringen kunnen gemaakt worden. Ook kunnen we zo een beter zicht krijgen over de toekomst.

    2. Wachttijd aanduidingen bij attracties en een vernieuwde app uitbrengen waarop men de actuele wachttijd kan bekijken, maar ook de showtijden.

    3. Het afschaffen van de betalende parkplannetjes. Dit is zo ouderwets. Ik ken geen enkel park waar parkplannetjes nog betalend zijn.

    4. De prijs van de standaard entreeprijzen verlagen naar €29 voor een volwassene en €25 voor kinderen. Vervolgens zou ik het silver en bronze abonnement 10 euro duurder maken. Persoonlijk vind ik deze abonnementen relatief goedkoop voor hetgeen wat je er voor in de plaats krijgt, dus ikzelf zou het niet erg vinden om 10 euro meer te moeten betalen voor zo'n abonnement. Ten slotte zou ik het publiceren van al die 1+1 gratis tickets sterk verminderen. Ze helemaal weg halen zou ik niet doen, maar tegenwoordig krijg je bij elk pak koeken of tijdschrift dat je koopt een 1+1 ticket.

    5. Ik zou ook flexibele openingstijden hanteren. Wanneer het druk is kan het park bijvoorbeeld geopend blijven tot 19h. Ook moeten alle attracties van bij het begin van de dag geopend zijn en attracties mogen pas ten vroegste 30 min. voor sluitingstijd sluiten. Ook lijkt het me wel leuk als bezoekers kunnen genieten van een zomernocturne waarbij het park geopend is tot 22h met aanwezigheid van een dj in de avond (zoals Party of the dead tijdens Halloween op het plein voor de revolution) en diverse entertainment. Op deze nocturne zou de entreeprijs wel iets hoger liggen dan normaal

    6. De Wild Water Slide en de El Rio interessanter maken door meer watereffecten toe te voegen maar ook meer theming toevoegen. Vaak hoor ik na een ritje El Rio dat bezoekers de attractie niet nat genoeg vinden en daar kan ik ze moeilijk ongelijk in geven. De enige plaatsen waar je nu nat kunt worden is (soms) beneden aan de draaikolk, of de plek waar de spuiters staan waar mensen je nat kunnen maken (als die er al staan tenminste). Ook de Wild Water Slide is vrij eentoning, en vooral het rotswerk daar moet aangepakt worden. Als dat mogelijk is binnen een week dan.

    7. Een oplossing zoeken voor het horecaprobleem. Meestal gaat het er nogal ongeorganiseerd aan toe. Daarom zou ik het personeel op bijscholing sturen. Want sommige medewerkers werken zo verschrikkelijk traag. Het zou ook helpen als er meer personeel achter de toog kan staan. Nu staan er op drukke dagen soms maar 2 of 3 medewerkers achter de kassa om een hele massa te bedienen.

  2. #2

    Re: SIM Bobbejaanland: 7 dagen, 7 beslissingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    2. Wachttijd aanduidingen bij attracties en een vernieuwde app uitbrengen waarop men de actuele wachttijd kan bekijken, maar ook de showtijden.

    3. Het afschaffen van de betalende parkplannetjes. Dit is zo ouderwets. Ik ken geen enkel park waar parkplannetjes nog betalend zijn.
    Mits dat je investeert in een degelijke app lijken mij de parkplannetjes in zijn geheel gewoon overbodig. Ik persoonlijk heb graag nog iets op papier als ik in een nieuw park kom en het is leuk als souvenir. Maar is het dagelijks afdrukken van 1000e parkplannetjes nog wel van deze tijd?
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  3. #3

    Re: SIM Bobbejaanland: 7 dagen, 7 beslissingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Mits dat je investeert in een degelijke app lijken mij de parkplannetjes in zijn geheel gewoon overbodig. Ik persoonlijk heb graag nog iets op papier als ik in een nieuw park kom en het is leuk als souvenir. Maar is het dagelijks afdrukken van 1000e parkplannetjes nog wel van deze tijd?
    Daar heb je volledig gelijk in, maar toch hebben parken zoals Phantasialand of Disneyland zowel een app als papieren parkplannetjes. Ik denk ook niet dat iedereen graag een hele dag met z'n telefoon rondloopt. Als ik bijvoorbeeld denk aan grootouders die met hun kleinkinderen het park bezoeken of mensen die helemaal geen smartphone hebben (wat mij eigenlijk nogal vreemd lijkt anno 2018 ). Uiteraard zouden er dan wel minder plannetjes per dag voorzien moeten worden.

  4. #4

    Re: SIM Bobbejaanland: 7 dagen, 7 beslissingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    (wat mij eigenlijk nogal vreemd lijkt anno 2018 )
    Dit fossiel uit 1992 zit nog bij het verzet!

  5. #5

    Re: SIM Bobbejaanland: 7 dagen, 7 beslissingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Ik denk ook niet dat iedereen graag een hele dag met z'n telefoon rondloopt.
    Om niet te spreken van je batterij die dan veel sneller leeg is. Bij een al wat ouder toestel kan dat zelfs betekenen dat je toestel er al de brui aan geeft voordat de dag om is.

    Ik heb mijn gsm ook niet altijd binnen handbereik wanneer ik in een pretpark rondloop. Meestal steek ik die ergens in mijn rugzak omdat het niet zo comfortabel is om in een achtbaan te gaan met zo een groot voorwerp in je jaszak/broekzak.

    Mijn voorkeur gaat ook uit naar een papieren plannetje, tenminste tot ik een park goed genoeg ken om er zonder hulpmiddelen mijn weg in te vinden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •