X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 230

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Genoeg lof, er mag ook nog eens gek@kt worden. Online tickets op datum zijn te koop, maar abonnees kunnen nog niks reserveren. Ik zie dit eerder als en lepe streek dan een technisch manco.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Genoeg lof, er mag ook nog eens gek@kt worden. Online tickets op datum zijn te koop, maar abonnees kunnen nog niks reserveren. Ik zie dit eerder als en lepe streek dan een technisch manco.
    Goh, vind het ergens maar normaal dat dagjesbezoekers die maar één maal per jaar het park bezoeken (en die ook meer betalen), een beetje een voorkeursbehandeling krijgen en zeker gaan zijn van hun datum waarop ze het park kunnen/mogen bezoeken. Abonnees zullen nadien ook wel toegang krijgen. Ik zou niet te snel oordelen. Sowieso krijgen abonnees ook plaats, maar misschien zijn ze niet meer 2x in de week welkom (wat ik enigszins als fan wel begrijp, iedereen moet immers kunnen genieten van BJL, alsook het park mag niet failliet gaan of dergelijke).
    Niemand wilt toch dat Spanje BJL straft door investeringen uit te stellen, we gaan toch sowieso langer moeten wachten op investeringen, Bobbejaanland zou het nog aleen maar verergeren moesten ze nu in vele getale abonnees toelaten en betalende klanten de deur wijzen. Al is het natuurlijk een verhaal van En + En. Alleszins, wachten hoe dit evolueert.
    Bij de Efteling werken ze nu ook met last-minutes (dat zijn dagen waarop het park niet volledig is uitverkocht, de overige plekken worden opgevuld met abonnees), zoiets lijkt me ook wel handig voor BJL.

    Verder bedraagt de toegangsprijs deze zomervakantie 35 euro (ADK normaal 39,5 euro). Wat ik in de optiek van wat een abonnenemt kost, wel heel veel vind, zeker voor een 3/4 product (geen show, animatie, 1 attractie dicht, 2 VR attracties niet actief), gebukt onder coronamaatregelen. Maar ook hier lijkt me de financiële draagkracht van het park voorop te staan.
    Laatst gewijzigd door Jak; 10-06-20 om 16:24.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •