X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Challenge of Tutankhamon heeft vaak de hoogste wachttijd van het park. Nu is de capaciteit van die attractie wel een redelijk drama, maar populair is CoT wel. Ik denk wel dat ze er goed aan gedaan hebben deze attractie uit te kiezen. Een binnenattractie is zeker mooi meegenomen voor het park, en met de beperkte ruimte die ze hebben en hetzelfde budget weet ik niet of er veel meer in gezeten zou hebben.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Challenge of Tutankhamon heeft vaak de hoogste wachttijd van het park. Nu is de capaciteit van die attractie wel een redelijk drama, maar populair is CoT wel. Ik denk wel dat ze er goed aan gedaan hebben deze attractie uit te kiezen. Een binnenattractie is zeker mooi meegenomen voor het park, en met de beperkte ruimte die ze hebben en hetzelfde budget weet ik niet of er veel meer in gezeten zou hebben.
    Ik vraag mij eigenlijk vooral af of die attractie niet populair lijkt door de lange wachttijden. Want eerlijk gezegd, als ik in Walibi Belgium ben, met eender wie, dan is CoT één van de attracties die iedereen vaak liever links laat liggen. µ

    Ik ben trouwens benieuwd wanneer we opnieuw bouwwerven gaan opmerken in het park. Want dat zijn er toch heel wat: de hele Cobra-zone, het nieuwe Italiaanse restaurant, de kinderachtbaan,...toch iets waar men niet te lang mee moet wachten, denk ik dan.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Ik vraag mij eigenlijk vooral af of die attractie niet populair lijkt door de lange wachttijden. Want eerlijk gezegd, als ik in Walibi Belgium ben, met eender wie, dan is CoT één van de attracties die iedereen vaak liever links laat liggen.
    Ik vind Challenge persoonlijk steeds een must-do in dat park. Maus au chocolat slaag ik dan weer met plezier over. Als de attractie niet populair was, zou ze toch op rustige dagen bijna wachtrijloos/ verlaten moeten zijn. Meestal hoor ik het omgekeerde.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Ik ben trouwens benieuwd wanneer we opnieuw bouwwerven gaan opmerken in het park. Want dat zijn er toch heel wat: de hele Cobra-zone, het nieuwe Italiaanse restaurant, de kinderachtbaan,...toch iets waar men niet te lang mee moet wachten, denk ik dan.
    Vergis je niet: het enige dat er zichtbaar gaat veranderen in de cobrahoek is dat restaurant aan de waterkant: voor de rest krijgen dingen hoofdzakelijk eens een nieuwe verflaag. Dat Walibi een restaurant later in het seizoen opengooit staat wat mij betreft al in de sterren geschreven.

    Verder vind ik het ook nogal wiedes dat ze pas na de Halloweenperiode hun pizza-restaurant platgooien: op hun drukste dagen kunnen ze die horecacapaciteit gewoonweg niet missen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •