X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 237

Onderwerp: Walibi Holland 2019

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    De 'grote nieuwe achtbaan' zou nu op de planning staan voor 2020. Dat is een jaar later dan wat in 2016 gezegd werd. zouden ze dat gelekte attractietype afgezegd hebben omdat de constructeur zijn mond niet kon houden? Of wil CDA even de uitgaven spreiden en is het daarom verlaat?

    En nog interessant nieuws: bij CDA denkt men over een nieuwe naam voor het park, omdat het met al dat festivalgedoe en de jongeren-doelgroep eigenlijk geen echt "Walibi" meer is: eigenlijk is het de bedoeling dat er een familiesfeer en een iets rustiger klimaat aan de naam Walibi gekoppeld wordt dan wat nu in Walibi Holland het geval is.

    Enerzijds vind ik dit logisch en heb ik daar zelf eerder ook al eens aan gedacht, zeker toen ze de mascotte weghaalden uit het logo. Anderzijds zou dat betekenen dat er dan nog maar 2 walibi's zouden overblijven, terwijl dat er vroeger 5 waren, wat ik ook wel weer jammer vind. (of 3, als Walibi Sud-Ouest niet van naam verandert - hoe zit het daar eigenlijk mee? Dat park is toch al een aantal jaar verkocht aan Aspro, mag het de naam houden?)

    Maargoed, kwaliteit voor kwantiteit zeker?
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 05-01-18 om 22:13. Reden: Walibi Sud-Ouest en niet Rhône-Alpes uiteraard

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •