Ik vermoed dat dit wel de eerstvolgende prioriteit wordt hoor. Die fonteinen zijn er al weggehaald, er kwam een nieuw speeltoestel ipv dat springkussen en er is nog steeds genoeg verwarring omtrent Typhoon. Redenen genoeg volgens mij om die eerst aan te pakken.

Bovendien lijkt een aanpassing van Indiana River of El Paso toch wel wat meer te zijn dan een opfrisbeurt. Dit kan je niet in 1, 2, 3 aanpassen, maar zal ook wat meer vragen dan nieuwe kleren of een likje verf.

Andere uitdagingen worden de aanhoudende problemen met de VR-brillen. Het seizoen is geëindigd zonder VR, dus welke toekomst zal die nog krijgen in het park? Feit wel dat het er heel wat vlotter werken is... ook al blijft het uniek voor BBJ.

Wat ook met de vrijgekomen ruimte van Nightmare Motel, als die het park inderdaad verlaat? Persoonlijk vond ik hem afgelopen weekend het zwakst van wat ik al ooit deed, en merk je wel dat hij hier en daar wel op is. Als ze Bazaar Bizarre ook weghalen, komt er zo wel weer een mooie ruimte vrij in het park waar ze weer een groots spookhuis van kunnen maken.

Tenslotte zijn er ook nog heel wat lege showruimtes in het park. De Arena achteraan wordt de laatste jaren vaker gebruikt, en ook Desperado City krijgt een invulling met Halloween, maar wat met het 4D-theater vooraan in het park? Een nieuwe film mogen ze van mij hier ook nog steeds programmeren.

Kinderland tenslotte zal volgens mij nog even op zich laten wachten. Ik denk niet dat dit een prioriteit is op dit moment, getuige ook de openingsuren en mogelijkheden daar die niet benut worden. Wanneer ze de linkerkant van het park aanpakken, en Walibi ook voor een winteropening gaat, zie ik hier meer mogelijkheden ontstaan. Maar ik vermoed dat we hier nog zo'n 3 tot 5 jaar op zullen mogen wachten.