Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
- Losstaande waterparadijzen (zie ook Köln) zijn meer m'n ding, net als natte aanvullingen van halve pretparken à la Hellendoorn, Duinrell en Slagharen. Maar als deze Rulantica hors categorie wordt, zou ik m'n mening kunnen herzien.

Ik den dat het nogal scheef is om het toekomstige zwembad van Europapark te vergelijken met het slidepark in Hellendoorn of zelfs het Tikibad. Europapark is al twintig jaar bezig met de voorbereidingen met hulp van de allergrootste kenners in de waterpark-industrie en de familie Mack staat erom bekend alles te doen om award na award binnen te rijgen - ze gaan nooit met half werk afkomen en gaan zeker en vast de ambitie hebben elk zwembad in Duitsland te overtreffen... Ik zeg niet dat dit gaat lukken, maar ik ben ervan overtuigd dat ze het gaan proberen. Alleen daarom lijkt Rulantica me wel de moeite om toch te bezoeken.

Hoe dan ook vind ik het vreemd dat je nu al kan zeggen dat je een waterpark dat binnen twee jaar pas opent niet gaat bezoeken als je in de buurt bent.