X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Welke bouwer verkiest jouw voorkeur voor de Megacoaster van Walibi Belgium in 2021?

Stemmers
45. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Mack Rides

    6 13,33%
  • Vekoma

    6 13,33%
  • Intamin

    19 42,22%
  • B&M

    14 31,11%
Resultaten 1 tot 20 van de 39

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Wie bouwt de Megacoaster van Walibi Belgium?

    B&M zou Walibi terug op de kaart zetten als hét thrillpark en de onbetwiste pretparkleider van België. Na ANUBIS en HEIDI in Plopsaland De Panne moeten ze dringend een nieuwe échte thrilltopper in huis halen. Ik ben na de Canadese Hypercoasters van B&M terug helemaal fan van B&M hypercoasters, dus laat deze maar komen! Al acht ik de kans ook wel klein! Welke bouwer het ook wordt, van een hypercoaster in België kunnen we alleen maar heel erg blij worden denk ik!

  2. #2

    Re: [Poll] Wie bouwt de Megacoaster van Walibi Belgium?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Desperado Bekijk Berichten
    B&M zou Walibi terug op de kaart zetten als hét thrillpark en de onbetwiste pretparkleider van België. Na ANUBIS en HEIDI in Plopsaland De Panne moeten ze dringend een nieuwe échte thrilltopper in huis halen.
    Ik denk dat, als ze klaar zijn met de werken, ze wel degelijk opnieuw de onbetwiste leider zijn, eender welke fabrikant. Ik zie geen enkel ander park in België een Megacoaster neer zetten... Ik denk dat Bobbejaanland hierdoor wel eens helemaal zou kunnen instorten. Plopsa heeft toch nog steeds een ander doelpubliek, die zullen hier niet veel van merken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •