X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 56

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Het volgende wat het zegt is ook belangrijk : 'If they spent money on it'.

    Wat ik mij afvraag, zijn er beelden van dat rad van de el rio dat draait?
    U vraagt, google draait:



    - vanaf 1:20 ongeveer -

    Blijf het zonde vinden dat ze daar niet in durven investeren om dat rad weer functionerend te krijgen. Waarschijnlijk waren er wel wat problemen met veiligheid lijkt me? (Het is nogal 'open' te noemen lijkt me... Eenvoudig voor een malloot om uit het bootje te stappen en dwaze dingen uit te steken met ernstige -dodelijke- gevolgen wie weet.)
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #2

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    U vraagt, google draait:



    - vanaf 1:20 ongeveer -

    Blijf het zonde vinden dat ze daar niet in durven investeren om dat rad weer functionerend te krijgen. Waarschijnlijk waren er wel wat problemen met veiligheid lijkt me? (Het is nogal 'open' te noemen lijkt me... Eenvoudig voor een malloot om uit het bootje te stappen en dwaze dingen uit te steken met ernstige -dodelijke- gevolgen wie weet.)
    Thank you

  3. #3

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten

    Blijf het zonde vinden dat ze daar niet in durven investeren om dat rad weer functionerend te krijgen. Waarschijnlijk waren er wel wat problemen met veiligheid lijkt me? (Het is nogal 'open' te noemen lijkt me... Eenvoudig voor een malloot om uit het bootje te stappen en dwaze dingen uit te steken met ernstige -dodelijke- gevolgen wie weet.)
    Het probleem was vooral evacuatie. als het rad stil valt, kom je er heel moeilijk bij. Doordat het plateau waar de boot op staat uit rollen bestaat, kun je er ook niet fatsoenlijk op staan.

    Het rad bruikbaar maken betekent om te beginnen dat de techniek al behoorlijk aangepast moet worden: Er moeten loopbanden in komen in plaats van rollen. Een ombouw die waarschijnlijk op zich al meer kost dan het rad destijds nieuw kostte. Daarnaast zal er naast het rad een evacuatiesysteem moeten komen, zodat mensen ook kunnen uit stappen als het rad stil valt. Ik denk dat 4 plateaus op vaste plekken met een trap naar beneden goed genoeg is als er een functie bij komt dat het rad manueel (of op zwaartekracht) naar die positie gedraaid kan worden. Maar dan zit je ook meteen weer met ruimte die de constructie in beslag gaat nemen.

  4. #4

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    U vraagt, google draait:



    - vanaf 1:20 ongeveer -

    Blijf het zonde vinden dat ze daar niet in durven investeren om dat rad weer functionerend te krijgen. Waarschijnlijk waren er wel wat problemen met veiligheid lijkt me? (Het is nogal 'open' te noemen lijkt me... Eenvoudig voor een malloot om uit het bootje te stappen en dwaze dingen uit te steken met ernstige -dodelijke- gevolgen wie weet.)
    Leuke video bedankt om deze te delen!
    Nu zoals er ook vermeld was in de vlog de vergelijking met Phantasialand's River Quest.

    I.p.v de attractie er zo bij te laten, verander het rad in een liftsysteem zoals daar bestaat.
    Want nu heeft de attractie 1 drop en dat is het.
    Wat zeer jammer is.

    Natuurlijk goedkoop is het niet wat ik voorstel, maar het geeft de rit toch al veel meer spanning.
    Laatst gewijzigd door Fladnag; 26-09-17 om 19:25.

  5. #5

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    U vraagt, google draait:

    https://youtu.be/axzOdiCSVO8?t=80
    Zit Samson aan boord van Speedy Bob? Ik wist wel dat honden toegelaten zijn in Bobbejaanland (zeg dus niet "Er komt geen hond"), maar die mochten / mogen dus ook mee op de attracties?

    BTW: Ik kende de bebrilde Brit niet maar sloeg er wel een gezellig praatje mee op een vrij legendarische dag.
    Het resultaat is dat bijna 50k m'n smoel gezien hebben op https://www.youtube.com/watch?v=4FuQ6kZr6rk (vanaf 04:30)
    Vanaf hoeveel views kan ik me best beroepen op portretrecht?
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 27-09-17 om 14:19.

  6. #6

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    BTW: Ik kende de bebrilde Brit niet maar sloeg er wel een gezellig praatje mee op een vrij legendarische dag.
    Het resultaat is dat bijna 50k m'n smoel gezien hebben op https://www.youtube.com/watch?v=4FuQ6kZr6rk (vanaf 04:30)
    Vanaf hoeveel views kan ik me best beroepen op portretrecht?
    Je kan je altijd beroepen op je portretrecht.
    Je vois la vie en des biscuits.

  7. #7

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Zit Samson aan boord van Speedy Bob?
    Lol Het duurde even voor ik hem doorhad, maar in de eerste dertig seconden hoor je inderdaad precies de stem van Danny Verbiest!
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •