X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Ik ga zaterdag naar Parc Asterix (lang geleden tickets gekocht op datum) en PA toont nu zelf op hun site dat ze een buitengewoon drukke dag verwachten. Ik ben dus voor eens geneigd misschien toch een Filotomatix pass te kopen om zo de wachtrijen toch wat de baas te kunnen (ga met een gezelschap dat niet zo heel vaak parken doet, dus als die lange wachttijden van vorig weekend zich herhalen, wordt dat een ramp).

    Er zijn heel wat verschillende soorten, maar de Filotomatix Bronze spreekt mij eigenlijk nog het meest aan. Je betaalt €10 en dan kan je bij de grote attracties virtueel wachten ipv in de fysieke wachtrij. De wachttijd wordt dus niet korter/geskipt, maar je hebt tussendoor wel tijd om andere dingen te doen (systeem van Walibi Holland). De overige opties zijn een stuk duurder en daar krijg ik mijn gezelschap niet in mee vrees ik.

    Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Als je dat in de app op voorhand koopt, kan je dat dan op de juiste datum zetten? Als ik dit via de app wil kopen, gaat het meteen naar een betaalpagina, maar ik vrees dat dit dan op de dag van aankoop geregistreerd staat? Moet dat gelinkt worden aan je tickets?

    De uitleg online is vrij karig en ik vind bitter weinig PA-fans die hierover spreken in hun blogs/vlogs...
    wij hebben het systeem overlaatst gebruikt omdat we iemand meehadden die niet voldeed aan de regels voor toegang met verminderde mobiliteit, maar toch niet de ganse tijd in de wachtrij kon blijven rechtstaan. Ik vond het een goed systeem, maar raad wel aan om het van bij het begin van de dag te gaan gebruiken, en onmiddelijk de drukste attracties ermee te doen (zeus, pegase, goudurix & oziris). Voor de rest ging het heel vlot. Gewoon die ochtend zelf aangeschaft.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    wij hebben het systeem overlaatst gebruikt omdat we iemand meehadden die niet voldeed aan de regels voor toegang met verminderde mobiliteit, maar toch niet de ganse tijd in de wachtrij kon blijven rechtstaan. Ik vond het een goed systeem, maar raad wel aan om het van bij het begin van de dag te gaan gebruiken, en onmiddelijk de drukste attracties ermee te doen (zeus, pegase, goudurix & oziris). Voor de rest ging het heel vlot. Gewoon die ochtend zelf aangeschaft.
    Merci voor je feedback! Ok, dan wacht ik met het aankopen tot de dag zelf. Zal zorgen dat we op tijd zijn zodat ik het kan aankopen van zodra we het park binnenwandelen.

    Moet je dat op een bepaalde manier linken aan tickets of personen, of maakt dat allemaal niet uit?

  3. #3

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Merci voor je feedback! Ok, dan wacht ik met het aankopen tot de dag zelf. Zal zorgen dat we op tijd zijn zodat ik het kan aankopen van zodra we het park binnenwandelen.

    Moet je dat op een bepaalde manier linken aan tickets of personen, of maakt dat allemaal niet uit?
    de persoon die het koopt krijgt het aantal filomatixen op z'n gsm, en die kan ze reserveren. wilt er iemand niet mee, dan reserveer je er 1 minder en heb je er zo nog 1 over voor die attractie bvb

  4. #4

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    de persoon die het koopt krijgt het aantal filomatixen op z'n gsm, en die kan ze reserveren. wilt er iemand niet mee, dan reserveer je er 1 minder en heb je er zo nog 1 over voor die attractie bvb
    Het is super vlot gelopen met de Filotomatix! We hebben alle attracties minstens 1x gedaan en bepaalde attracties 2x met virtueel wachten kunnen doen.

    Enige nadeel is dat die app data slurpt, 3GB mobiele data verbruikt op 1 dag weet niet wat die app heeft uitgestoken, maar het heeft ons alvast een heel erg rustige en aangename dag bezorgd. Het was extreem druk & warm, dus het was fijn om niet in fysieke wachtrijen te moeten staan

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •