X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 90

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Heeft Bobbejaanland nog een toekomst?

    In dat opzicht hoop ik dat Indiana River blijft. Mits wat updates kan die inderdaad wel nog jaren mee. Al weet ik niet goed wat de technische toestand is van die attractie. De IR is op technisch vlak wel al 30 jaar oud. Ik weet niet hoelang je een Intamin-waterbaan kan trekken voor zijn pensioen. En ik weet ook niet goed of een indoor waterbaan langer meegaat dan een outdoor waterbaan.

    En als ze die attractie toch in zijn geheel afbreken, hoop ik toch op een waardige vervanger. Dan denk ik meteen aan een Chiapas-achtige attractie. Al neem ik wel attracties als Dreamcatcher voor. Dat is ook een oude attractie en die proberen ze nu toch al enkele jaren op te knappen zodat die mee kan met zijn tijd. Als ze zoveel geld in die achtbaan stoppen, dan doen ze dat misschien ook wel voor Indiana River.

    Zoals hierboven ook al gezegd, ze moeten ook eens nadenken over die andere boomstambaan. Dat ding is al 41 jaar oud. Hoelang kan je zoiets trekken?
    Ook voor de El Paso begin ik te vrezen. Bobbejaanland is niet echt het park van de darkrides, al vertellen ze nu ook meer verhalen als vroeger. Mevr. Verelst zij met Fury wel dat ze geen te harde fairy tale omgeving wou. Ze begreep niet zo goed waarom geliefde twintigers zo graag naar de Efteling gaan. Ik denk dan ook dat Bobbejaanland zich weg gaat houden van de darkrides, tenzij er een avontuurlijker, stoerder en natuurlijke gelegenheid zich aanbiedt, ik denk dan meer in de richting van darkride gedeeltes in combinatie met een familieattractie zoals inderdaad IR en minder een klassieke darkride in de zin van in een karretje te zitten en te kijken naar scènes. Bovendien bewijst Walibi dat darkrides ook niet dé schot in de roos zijn. Popcorn Revenge mag er zeker zijn, maar een ongelofelijke wachtrij is er vaak niet. Ik vraag me dan af of darkrides niet beter uitbesteed zijn aan de Disney's en Efteling.
    Een darkride zoals Arthur en The Minimoys of zelfs een Soarin: Flight over Flanders/De Kempen/Belgium lijkt me dan wel weer iets voor Bobbejaanland.

    Wat er wel denk ik zal blijven is de Bob Express en Oki Doki. Ondanks de beperkte theming zijn die achtbanen wel altijd heel populair. Het is zowat de Calamity Mine van Bobbejaanland. Heel veel mensen mogen hierop en vinden het aantrekkelijk.

    Om toch een overzicht van de geboortedata op de linkeroever te geven :
    Wild Water Slide: 1980
    El Paso: 1988
    Bob Express: 2000
    Indiana River: 1981
    Oki Doki: 2004
    Laatst gewijzigd door Jak; 02-05-21 om 13:44.

  2. #2

    Re: Heeft Bobbejaanland nog een toekomst?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    In dat opzicht hoop ik dat Indiana River blijft. Mits wat updates kan die inderdaad wel nog jaren mee. Al weet ik niet goed wat de technische toestand is van die attractie. De IR is op technisch vlak wel al 30 jaar oud. Ik weet niet hoelang je een Intamin-waterbaan kan trekken voor zijn pensioen. En ik weet ook niet goed of een indoor waterbaan langer meegaat dan een outdoor waterbaan.
    Zou nog moeten meevallen. Beide boomstambanen in Bobbejaanland zijn van Intamin. Wild Water Slide is zelfs 12 jaar ouder en staat buiten, dan zou ik op zich verwachten dat Indiana River technisch nog niet op zou zijn. Maar je weet nooit uiteraard.

    Vind het wel opvallend dat de meesten hier Indiana River verouderd vinden en hem niet direct zouden missen. Persoonlijk vind ik Indiana River zodat de enige attractie die me echt aantrekt in Bobbejaanland. Persoonlijk zou ik dit wel als een verlies beschouwen, wetende dat Parques Reunidos waarschijnlijk het budget niet gaat hebben iets evenwaardigs of beters terug te plaatsen in die categorie.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •