Dank voor je verslag dat wel erg veel herinneringen oproept. Mijn eerste bezoek aldaar was een tweedaagse in april 2015, ook met de bus vanuit Ravenna. De eerste terugrit vertrok een uur te laat, zelden ben ik zo nerveus geweest. In juli 2016 bezocht ik het park met de auto. De belangrijkste ’vernieuwing’ was dat DiVertical toen niet meer gestoord stilstond.

Helaas merk ik bitter weinig functionerende vernieuwingen in jouw wedervaren zes jaar later. Pre-corona was de Ducati-coaster blijkens online getuigenissen al een dienstweigeraar. Aan die status is dus nog niet veel veranderd. Maurer levert wel vaker onbetrouwbare troep, zie die andere spike-miskloon (sic) in Skyline Park, de pijnlijke dienstweigeraar in Bayern Park of de capaciteitsdraken in PHL en Disney Studio's.

Die ronddraaiende brommers in de lucht zijn misschien minder uniek, ik ken weinig parken / parkzones waar dit attractietype meer tot z’n recht komt dan in dezelfde Ducati-zone. In Fårup, Liseberg, Tripsdrill en Acclimatation is dit eerder een opvul-attractie. Hansa maakte er wat vergezocht vliegend boten van.

Mira stond samen met Garda en Movieland op m’n planning voor april 2020 en juli 2021. Dat was jammerlijk buiten de bijtgrage Chinezen en het Europees vaxpas-gedoe gerekend. Ik zal de corona-episode pas echt volledig kunnen afsluiten na een herbezoek aan deze parken. Je TR illustreert dat dit geen urgente zaak is ...

Ik heb even je recente where-abouts doorheen Noord-Italië bekeken: knap indien je dit volledig auto-loos hebt kunnen doen.