X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 42

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Hoe oud was je toen je je eerste achtbaan deed? En welke achtbaan was dat?

    Dank U polletje,

    Ik lag strike toen jij zei: 'Ge Zijt dat toch nie aant filmen zeker.' Dat gaat zeker blijven hangen bij mij.

  2. #2

    Re: Hoe oud was je toen je je eerste achtbaan deed? En welke achtbaan was dat?

    Merci voor het posten, dat noemen ze dus een goede 1-april-grap!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Ik lag strike toen jij zei: 'Ge Zijt dat toch nie aant filmen zeker.' Dat gaat zeker blijven hangen bij mij.
    Inderdaad, en het gezicht dat je trekt op seconde 26 was ook wel een beetje grappig

    Eén ding begrijp ik niet goed aan jullie filmpje. Ik zie duidelijk hoe jullie voorwaarts doorheen het station rijden en achterwaarts weer tot stilstand komen in het station, dus de volledige rit staat erop. Maar waar is de tweede lifthill? Die herken in nergens op de beelden

    Qua schrik deed je het prima hoor. Ik heb mijn zus eens meegenomen in de Cobra van Walibi toen we allebei allang volwassen waren, en achteraf liep het bloed uit mijn oren ....
    Once you sit back, you never go back.

  3. #3

    Re: Hoe oud was je toen je je eerste achtbaan deed? En welke achtbaan was dat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Eén ding begrijp ik niet goed aan jullie filmpje. Ik zie duidelijk hoe jullie voorwaarts doorheen het station rijden en achterwaarts weer tot stilstand komen in het station, dus de volledige rit staat erop. Maar waar is de tweede lifthill?
    Ik herinner me dat de cameraman tussen begin en einde van de rit effen naast zn doel zat waardoor dat stuk eruit is geknipt.

  4. #4

    Re: Hoe oud was je toen je je eerste achtbaan deed? En welke achtbaan was dat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    Ik herinner me dat de cameraman tussen begin en einde van de rit effen naast zn doel zat waardoor dat stuk eruit is geknipt.
    Ik had inderdaad per ongeluk door het trillen even het filmen gestopt en het te laat gemerkt. Maar geen zorgen Stefaan, ik kan nog steeds je eens filmen op Talocan, levert gegarandeerd ook top beeldmateriaal op!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  5. #5

    Re: Hoe oud was je toen je je eerste achtbaan deed? En welke achtbaan was dat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik had inderdaad per ongeluk door het trillen even het filmen gestopt en het te laat gemerkt.
    Aha, nu snap ik het. Ik dacht al dat ik zot geworden was, kreeg er kop noch staart aan ... maar nu ik het weet zie ik wel duidelijk waar de knip zit.
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •