Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
Als er van de overheid restricties opliggen vind ik het fout om naar het pretpark te wijzen en van hun zaken te eisen. Ze kunnen er niet aan doen, net als die extra restricties die Plopsa gekregen heeft. Zou je het OK vinden dat iedere bezoeker op een nocturne een klacht gaat indienen en compensatie zou eisen van hun omdat Heidi niet meer mag rijden na 19U?! Ik zou dat enorm belachelijk vinden van die bezoekers. Klantvriendelijkheid heeft ook zijn grenzen.
In het geval van deze dag vind ik het niet perse nodig, maar wat als park X na één uur de hele dag zijn deuren dichtgooit omdat er tien kilometer verder een storm is? als betalende klant met een ticket voor één dag kom je dan wel heel bedrogen uit. Op minder extreme dagen met bv enkele uren sluiting zou een korting of een bon voor een gratis degustatie - ik zeg maar iets - een heel mooi teken van goodwill zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Ik vind dit nogal arrogant en behoorlijk kortzichtig.
De klantvriendelijkheid is waar ik over klaag: als je als park verplicht bent alles te sluiten als er een storm in de buurt is, en dat gebeurd vaak, dat lijkt me dat een park best uitzoekt wat voor oplossingen er gevonden kunnen worden. Zo snap ik eigenlijk niet dat bijvoorbeeld dit park, gelegen in een gebied waar het quasi dagelijks hard kan regenen, niet volstaat met indoorattracties.
Wat je met onwaarheden bedoelt weet ik niet. Ik denk toch dat ze bij Monster Mansion ons wel vertelden dat hij voor het weer sloot de eerste dag, nu ik eraan terugdenk. De nieuwe shooter was inderdaad gewoon kapot.