Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
BTW: 'Hotel Tartuff' ontbreekt in hun promo-filmpje. PHL kan z'n eigen vernieuwingen amper nog zelf volgen!
Wakobato ook niet te vergeten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
Even in dream-catch-modus: Kan een park (in casu PHL) eisen aan de constructeur dat ze binnen X jaar en een straal van Y kilometer geen gelijkaardig type mogen bouwen? If not: call Lichtaart!
Voor flatrides bestaat zo'n alleen bouwrecht in ieder geval. Zo heeft Duinrell dat voor het type Sky Flyer (Wild Wings) in Nederland gerealiseerd (weet wel niet voor hoeveel jaar) Bij nieuw ontworpen attracties gebeurd dit ook. Zo had (als ik mij niet vergis) Bellewaerde voor El Voleador en Bobbejaanland voor King Kong ook een alleen bouwrecht in het eerste jaar.
In hoeverre je dit kan doortrekken naar achtbanen -die vaak custom zijn- weet ik niet.

Back to topic:
Prachtig, altijd al een flying willen doen. Nu hoef ik niet te wachten tot dat er een tripje naar Alton Towers in zit. De naam "Fly" valt me wel wat tegen. Is wat inspiratieloos en kan het niet helemaal matchen met het omringde Rookburgh thema.
Ik ben razend benieuwd of ons nog een verrassing (zoals Raik) te wachten staat. Misschien een kleine flatride of kinderattractie(s)?