X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    dus helemaal geen VR - MM meer ?
    Voor dit seizoen niet meer nee. Gisteren stond de hele wachtrij vol, had maar 25 minuten moeten wachten

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yorben Bekijk Berichten
    Voor dit seizoen niet meer nee. Gisteren stond de hele wachtrij vol, had maar 25 minuten moeten wachten
    Ik vind dat de operatoren vrij snel tewerk gaan! Je bent nog niet recht of ze zwaaien de poorten al open! O_O
    In de voormiddag draaide de muziek van Mount Mara nog, éénmaal later op de dag stond ik in de wachtrij en verschoot me te pletter... Ik dacht dat ik droomde... Bones On The Beach has returned!

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thecoasterfreak Bekijk Berichten
    Bones On The Beach has returned!
    Dat viel me ook op tijdens mijn bezoek afgelopen zondag! Leuke nostalgierit!

    Wat Mount Mara betreft: volgens mij is het aantal brillen dat nog werkt herleid tot nul. Eerder in het najaar werd er nog gedraaid een bijzonder beperkt aantal brillen. Vanaf dat je er dan nog maar vijf of minder kan inzetten wordt het te schrijnend.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •