X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K. V. Bekijk Berichten
    We zijn al eens aan het kijken voor een zomerreis en denken er aan om te vliegen van België naar Stockholm en dan met de trein naar Karlstadt en Oslo te bezoeken. En dan van Oslo naar Götenburg (Liseberg (we gaan een Plopsa abbo hebben, dus kunnen gratis binnen bij Liseberg)) naar Kopenhagen en dan nog naar Billund (Legoland). Dit allemaal met de trein (liefst openbaar vervoer).
    En dan vanuit Billund met het vliegtuig terug naar België.
    Ik weet niet of er al zijn die zoiets al hebben gedaan? We zouden graag de steden bezoeken en dan ook wat pretparken of andere leuke bezienswaardigheden. We hebben zo'n 2 à 3 weken tijd hiervoor.
    Hebben jullie verder nog tips, alles is welkom!!!
    Wij hebben zo'n rondtrip in Denemarken vorig jaar gedaan: begonnen met Aarhus, dan door naar Kopenhagen en teruggekeerd via Billund. Op terugweg nog geslapen in Hamburg en dan gestopt in MPG.

    Wij kozen om het toch met de auto te doen, omdat we het met trein en vliegtuig te duur vonden en te veel gedoe... Maar dat is elk voor zich natuurlijk.

    Als je wilt, kan ik je wel wat info bezorgen voor tips in die Deense steden?

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Als je wilt, kan ik je wel wat info bezorgen voor tips in die Deense steden?
    Ah dit is zeker meegenomen, hoe meer info hoe beter. Daarom dat we nu al beginnen te kijken.

    Tja, we zullen zien hoe we het gaan doen. Eventueel spreiden we het over twee jaar. Het is ook niet de bedoeling om holderdebolder van het ene naar het andere te trekken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •