Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
Allemaal goed en wel, maar ik vind het absurd dat een aquapark geeneens een simpel 'zwem'bad heeft. Met golven al dan niet. Niet iederéén heeft zin in slides... Maar soit, ik ben al content dat er een lazy river komt. Hebben we volgens mij niet eens in België?!
Dat klopt volgens mij ook een unicum deze Lazy River, de dichstbijzijnde is waarschijnlijk die van Duinrell: dan wordt deze wellicht toch een stuk mooier en gevarieerder.

Gieren ook met de comment van Ignace van de "wanhopige pogingen van Bellewaerde om duelling attracties te bouwen".

Behalve het feit dat je elkaar enkel bij het begin- en het eindpunt zal kunnen zien, zijn het hier bandenglijbanen (1 of 2 persoons), waar je eigenlijk zo goed als niets kan doen om te versnellen of te vertragen, want het is toch "go with the flow". Met een bodyslide kan je door je glijhouding toch een veel grotere invloed uitoefenen op je snelheid. Ik moet ignace gelijk geven dat ze ook hier weer een bijzonder mager racing-effect zullen creëren, eigenlijk nog minder dan bij Dawson Duel want daar zie je tenminste het andere "karretje" nog wel.