Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
Tjah, soms even lezen kan ook veel helpen. Op de site staat dat je met VisitWallonia niet moet reserveren en gewoon naar het park kan komen, al werd het dit weekend afgeraden vanwege de drukte...
Het gaat hem vooral op de vreselijke communicatie ... Dit is al jaren een probleem, en Walibi doet er niks aan. Als dit je antwoord is op een mail, 3 weken na versturen, zou je voor minder huilen ...:

Naam:     200341BD-29E1-420A-8C52-609440A0F188.jpeg
Bekeken:  2039
Groote:   165,9 KB

Mails worden VEEL te laat beantwoord, Facebook Messenger en Facebook berichten an sich genegeerd, en probeer bij Walibi eens iemand aan de lijn te krijgen die je verder kan helpen ... Met zo’n vreselijke customer service verdienen ze het in mijn ogen niet een grote groei te kennen. Parken als Phantasialand, Europa-Park, Toverland, Efteling en for god’s sake zelfs Bellewaerde zijn vlotter en vriendelijker (en zonder schrijffouten ...).

Als je bezoekers zo behandeld en je je nieuwe eyecatcher ride gebruikt om een fastpass service uit te melken als een ordinaire koe, dan verdien je in mijn ogen geen stevige bezoekersstijging. Ik weet soms niet of ik moet trots zijn van dit park Fan te zijn of beschaamd ...