X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 17 van de 17

Onderwerp: [Bellewaerde] 2021

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] 2021

    Bellewaerde...25 jaar geleden de laatste x geweest. Ja 25 jaar...
    Waarom zo lang? Ik wist het eigenlijk niet meer waarom...maar sinds vandaag weet ik het terug.
    Gegaan met ons 4 kinderen tussen 14 en 7 jaar.
    Meestal doen wij walibi bobbejaanland, plopsaland, moviepark,...de gekende klassiekers voor een gezin. Maar Bellewaerde heeft nooit in dat rijtje voorgekomen.
    Vandaag dus toch eens gegaan.
    Wel...1e x (in 25 jaar ) en laatste keer voor altijd.
    Ik spreek rechtuit en draai er geen doekjes rond. Wat een lelijk verouderd en vooral mottig vuil kot is dat daar ?!
    Op meerdere plaatsen brokkelt de verf in ganse lagen af.
    Thematisatie die gewoon kapot is en niet vervangen (bordje in wachtrij jungle mission van die overstekende watergeesten) half rot kapot en niet vervangen.
    Houten Boorden op de wandelpaden gewoon rot kapot van de milver met de dikke vijzen die zodoende 10 cm uitsteken ...als daar eens iemand moet op treden of op vallen gaan ze weten wat betalen.
    Wachtrij van houdini zijn gewoon poortjes kapot en liggen tussen de struiken gesmeten maar de vijzen steken 3 cm uit de houten balken nog waar iedereen passeert. Op OOGHOOGTE van kleuters!!!
    Om maar te zwijgen van de hygiënische toestanden in toiletten en....OMG in de wachtruimte van Bengal express moet je maar eens naar boven kijken...idem bij het laatste stuk rij bij jungle mission. Kijk daar zeker niet naar boven! Spinnenwebben dat het niet erger kan en NEEN dat was GEEN THEMING!
    Die Spinnenwebben kom je dus o-v-e-r-a-l tegen in het park maar daar aan jungle mission waar je einde rij bent en moet gaan instappen spannen echt wel de kroon.
    Verder in de waterattracties overal algen en afdruipend mos, zelfs schimmels gezien...niks onderhoud of proper maken.
    Qua attracties ... ik zou eerlijk gezegd niet weten voor welke attractie ik nog eens zou terug gaan.
    Andere parken hebben minimaal 1 attractie waarvoor je best nog eens terug wil gaan maar hier....die wakala is niet slecht, idem voor die huracan maar om te zeggen " die wil ik nog eens doen"...neen geen enkele.
    Neen...wij zijn een gewoon gezin dat gewoon parken bezoekt voor een dag plezier maar Bellewaerde kan ons dat niet geven zoals vb een walibi, plopsa of BJL wel kan

    Wat me trouwens brengt bij het volgende: Ik lees dikwijls klagen over BJL en gebrek aan theming of onderhoud.
    Wel...tegenover Bellewaerde is BJL een schoolvoorbeeld inzake theming en zeker onderhoud!
    Zelfs het fel bekritiseerde Moviepark blinkt uit op deze zaken tegenover Bellewaerde.

    Bellewaerde...wat een oud en vies kot...

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Markske Bekijk Berichten
    Bellewaerde...25 jaar geleden de laatste x geweest. Ja 25 jaar...
    Waarom zo lang? Ik wist het eigenlijk niet meer waarom...maar sinds vandaag weet ik het terug.
    Gegaan met ons 4 kinderen tussen 14 en 7 jaar.
    Meestal doen wij walibi bobbejaanland, plopsaland, moviepark,...de gekende klassiekers voor een gezin. Maar Bellewaerde heeft nooit in dat rijtje voorgekomen.
    Vandaag dus toch eens gegaan.
    Wel...1e x (in 25 jaar ) en laatste keer voor altijd.
    Ik spreek rechtuit en draai er geen doekjes rond. Wat een lelijk verouderd en vooral mottig vuil kot is dat daar ?!
    Op meerdere plaatsen brokkelt de verf in ganse lagen af.
    Thematisatie die gewoon kapot is en niet vervangen (bordje in wachtrij jungle mission van die overstekende watergeesten) half rot kapot en niet vervangen.
    Houten Boorden op de wandelpaden gewoon rot kapot van de milver met de dikke vijzen die zodoende 10 cm uitsteken ...als daar eens iemand moet op treden of op vallen gaan ze weten wat betalen.
    Wachtrij van houdini zijn gewoon poortjes kapot en liggen tussen de struiken gesmeten maar de vijzen steken 3 cm uit de houten balken nog waar iedereen passeert. Op OOGHOOGTE van kleuters!!!
    Om maar te zwijgen van de hygiënische toestanden in toiletten en....OMG in de wachtruimte van Bengal express moet je maar eens naar boven kijken...idem bij het laatste stuk rij bij jungle mission. Kijk daar zeker niet naar boven! Spinnenwebben dat het niet erger kan en NEEN dat was GEEN THEMING!
    Die Spinnenwebben kom je dus o-v-e-r-a-l tegen in het park maar daar aan jungle mission waar je einde rij bent en moet gaan instappen spannen echt wel de kroon.
    Verder in de waterattracties overal algen en afdruipend mos, zelfs schimmels gezien...niks onderhoud of proper maken.
    Qua attracties ... ik zou eerlijk gezegd niet weten voor welke attractie ik nog eens zou terug gaan.
    Andere parken hebben minimaal 1 attractie waarvoor je best nog eens terug wil gaan maar hier....die wakala is niet slecht, idem voor die huracan maar om te zeggen " die wil ik nog eens doen"...neen geen enkele.
    Neen...wij zijn een gewoon gezin dat gewoon parken bezoekt voor een dag plezier maar Bellewaerde kan ons dat niet geven zoals vb een walibi, plopsa of BJL wel kan

    Wat me trouwens brengt bij het volgende: Ik lees dikwijls klagen over BJL en gebrek aan theming of onderhoud.
    Wel...tegenover Bellewaerde is BJL een schoolvoorbeeld inzake theming en zeker onderhoud!
    Zelfs het fel bekritiseerde Moviepark blinkt uit op deze zaken tegenover Bellewaerde.

    Bellewaerde...wat een oud en vies kot...
    Helaas haalt kritiek niks uit hier of je wordt in no time bestempeld als “muggenzifter”, “overdrijver”, “drama queen”, “Bellewaerde hater”, …

    Ook trekt Bellewaerde zich hier geen hol van aan en modderen ze gewoon verder aan zoals ze nu bezig zijn. Het park heeft een GIGANTISCHE lijst aan kritieke werkpunten, en je mag al blij zijn als er IETS van gebeurt (dit jaar moeten we het stellen met de Olifanten van de Rapid die na jaren verval EINDELIJK eens gefixed en opgeknapt zijn en ocharme een schilderbeurtje hier en daar waarvoor ze nog geen halve liter liter verf voor nodig hadden.

    Maar simpel te verhelpen defecten zoals de half kapotte audio van Houdini waardoor je in de mainshow geen hol snapt van wat er gebeurt (behalve als je Franstalig bent natuurlijk) die enorm bijdraagt aan de ritervaring … Al 5 jaar is het kapot, ze kijken er gewoon niet naar om.

    Wakala is de meest geslaagde toevoeging in meer dan 15 jaar, maar dan puur als zeer leuke family coaster.

    Het bestuur van Bellewaerde heeft 0,0 visie en competentie, + het gaat elk jaar van kwaad naar erger. Als je de Facebook reviews leest lees je wel positieve reacties, maar de hebzucht om VEEL TE VEEL mensen toe te laten in het park die resulteert in ABSURD lange wachttijden voor antieke, half werkende attracties begint stilaan ook op te vallen voor het generale publiek. Uit persoonlijke kring ken ik veel mensen die na vorig jaar ook besloten hebben het park niet langer te bezoeken en zich naar Walibi of Toverland te richten omdat men ook ziet dat het park een vernield stuk verval is. Was het niet van de Noord-Fransen die nog niet zouden omkijken als hier en daar een drol ligt temidden de paden was dit park al lang geschiedenis.

    Laat de boze, ontkennende reacties maar komen op mijn post!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •