X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 60

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Renovatie voor houten achtbaan Parc Astérix: ombouw naar hybrid coaster?

    Een ritje op Untamed is wel pakken memorabeler dan een ritje op zijn voorganger en ik vind het qua coasterplezier op gelijke voet staan met Goliath. Dat lijkt me niet overhypen.

    Los daarvan zie ik Tonnerre ook liever als gewone woody blijven om de hierboven reeds aangehaalde redenen. Met de lay-out is niet veel mis: houten achtbanen zijn gewoon iets intensiever in het onderhoud.

  2. #2

    Re: Renovatie voor houten achtbaan Parc Astérix: ombouw naar hybrid coaster?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Een ritje op Untamed is wel pakken memorabeler dan een ritje op zijn voorganger en ik vind het qua coasterplezier op gelijke voet staan met Goliath. Dat lijkt me niet overhypen.
    Zowat iedereen is dolenthousiast over die baan. Het is zeker een verbetering ten opzichte van Robin Hood en het is ook een goede achtbaan, maar niet die top-RMC zoals iedereen doet uitschijnen. Ik vermoed dat dat komt omdat Untamed voor velen de eerste RMC was en dan is het inderdaad iets nieuw en overweldigend. Maar in mijn opzicht is dat ook net het pijnpunt van de baan. De typisch korte bochten en kleine drops die op andere banen fantastisch zijn, zijn hier nog extremer doorgeduwd waardoor het niet meer leuk is. Als ik die baan zou rangschikken tussen andere RMC's die ik al deed, staat deze op 1 na laatste.

    In het geval van Walibi Holland is het een verbetering, maar mocht Tonnerre de Zeus opgeofferd worden voor iets wat vergelijkbaar is met Untamed, is het een serieuze achteruitgang i.m.o.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •