X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 62

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Global Attractions Attendance rapport 2016

    Ik vind het opmerkelijk dat Phantasialand op plaats 12 komt, zeker zonder IP en op zo een klein oppervlakte. En als je dan nog bedenkt dat er een aantal grote spelers achter blijven op dit "familieparkje". Pijnlijk als je bedenkt wat dit had kunnen zijn, mochten ze de grond erbij krijgen die ze graag zouden willen.

    Parc Astérix zie ik in de toekomst nog wel stijgen. Die hebben hun laatste jaren hun zaken behoorlijk netjes op orde. Goede operations, alles proper, netjes onderhouden, alle effecten werken. Enkel de Horeca kan nog wat hebben.

  2. #2

    Re: Global Attractions Attendance rapport 2016

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik vind het opmerkelijk dat Phantasialand op plaats 12 komt ...
    Achteraf is alles te verklaren, ik doe een poging: 2017 = het eerste volledige jaar van Taron/Raik/Klugheim.

    Wat ook kan meespelen, al was dit anno 2017 niet nieuw voor PHL:
    - Nog steeds de actie "1 x zahlen, 2 x Spass"
    - Korting met haast elk abo uit Be, NL en Dui
    - Van alle seizoensparken (dus alles minus Efteling & Disney) hebben EP, PHL en Tivoli de ruimste kalender
    - Gerichte reclame in het buitenland (o.a. grote affiches in Belgische dorpen)
    - Shows en wintergebeuren die ook aan niet-pretpark-volk appelleren

    Ik heb er het raden naar of vorig jaar het o.v. vanuit Keulen en Aken opgedreven werd.

  3. #3

    Re: Global Attractions Attendance rapport 2016

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik vind het opmerkelijk dat Phantasialand op plaats 12 komt, zeker zonder IP en op zo een klein oppervlakte. En als je dan nog bedenkt dat er een aantal grote spelers achter blijven op dit "familieparkje". Pijnlijk als je bedenkt wat dit had kunnen zijn, mochten ze de grond erbij krijgen die ze graag zouden willen.

    .
    Ik denk wel dat ze een top 5 plaats kunnen halen? En wie zegt dat het zo schoon afwerken als ze meer plaats hebben?

    Dank U voor dit te delen. ik hou ervan cijfers bij te houden... (2013 tot nu) Als Iemand een bestand heeft van vroeger laat het me weten aub...
    Laatst gewijzigd door Zeuske83; 04-06-18 om 21:48.

  4. #4

    Re: Global Attractions Attendance rapport 2016

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Ik denk wel dat ze een top 5 plaats kunnen halen? En wie zegt dat het zo schoon afwerken als ze meer plaats hebben?
    Het niveau van afwerken is park eigen. Dat zou niet zo veel invloed hebben. Daarnaast zou zelfs met de dubbele ruimte het nog steeds geen gigantisch park zijn. Zeker niet aangezien er dan vrij veel van gebruikt zou worden voor resort en maar beperkt voor pretpark. Dus zelfs dan zouden ze nog alles heel klein/krap/gestapeld moeten bouwen.

  5. #5

    Re: Global Attractions Attendance rapport 2016

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Het niveau van afwerken is park eigen. Dat zou niet zo veel invloed hebben. Daarnaast zou zelfs met de dubbele ruimte het nog steeds geen gigantisch park zijn. Zeker niet aangezien er dan vrij veel van gebruikt zou worden voor resort en maar beperkt voor pretpark. Dus zelfs dan zouden ze nog alles heel klein/krap/gestapeld moeten bouwen.
    Das wel juist het zou nog geen gigantisch park zijn. IS dat ook niet de natte droom van PHL om een waterpark te bouwen?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •