X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #10

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Mag ik vragen waarom je blijft zeggen dat de sloopkogel steeds dichterbij komt?
    Nathan 👇 was mij voor. Om die redenen dus.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    (...) Het park heeft thematisch een ongelofelijk hoog niveau tegenwoordig en die attracties horen daar duidelijk niet in thuis. (...) ik zie het daar geen 10j meer staan. (...) dat ze voor VR kiezen bij ToTNH is omdat ze het voorlopig nog niet gaan slopen kiezen ze voor een tijdelijke, goedkope oplossing zodat het toch iets meer presentabel zou zijn.
    ___________________________________

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Het grootste probleem bij TotNH en HT zijn de buren. Het gebouw en de attracties zijn op, maar het vernieuwen lukt niet naar huidige PHL-normen.
    Puntje 2 hieronder, is wat ik denk.

    ___________________________________

    1. De opvallend hogere wachttijden bij Temple afgelopen jaar.

    Ik denk dat je daarbij in gedachten moet houden dat er steeds meer drukkere dagen zijn en dat de bezoekersaantallen waarschijnlijk meer steigen, zeker sinds Klugheim met Taron.

    Ik heb nog nóóit zoveel reclame van het park gezien in Vlaanderen als in de afgelopen 1,5 - 2 jaar. Ik denk dat de buitenlandse bezoekersaantallen (zeker Nederlanders en Belgen) toch wel wat gestegen zijn.

    2. Temple of the Nighthawk & Hollywood Tour passen niet meer in het nieuwe Phantasialand. De redenen daarvoor zijn reeds allemaal opgesomd.

    Maar wat betreft het omzetten naar de Phantasialand-Normen: dit lukt zeker wel.

    Ik denk dat de buren heel graag het gebouw tegen de vlakte zien gaan. De afspraak zal sowieso zijn dat het nieuwe gebouw lager wordt en mooi gethematiseerd moet worden en moet opgaan in de natuurlijke, groene omgeving van Fantasy.

    Als dit dan aansluit op Wuze Town dan gaan de buren niet veel lawaai horen want de bezoekers zitten nog meer binnen.

    Wat betreft het pad rond het meer, denk ik dat het beste zou zijn dat ze het pad langs de zijde van de huizen afsluiten voor bezoekers. Het pad aan de zijde van Wurmling Expres en de Temple loods kunnen ze bij in het dan nieuwe indoor gedeelte leggen.

    En zo kan het nieuwe project naar de Phantasialand-normen gerealiseerd worden, waarbij alle partijen tevreden zijn.

    ___________________________________

    Ik blijf verbaast dat Wakobato nog niet terug verwijderd is...geen geklaag meer van zowel de buren als van de teleurgestelde bezoekers die geen begrip hebben voor dat de attractie gesloten is op een warme zomerdag. Moet toch veel aangenamer zijn qua imago, operations en financieel.

    Een attractie onderhouden en open houden, die niet ten volle benut kan worden, is toch veel weggesmeten geld, vermoed ik?
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 27-03-19 om 23:57.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •