X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Vandaag de wachtijden in PHL eens in de gaten gehouden. Volgens de site met de 3 O's om 16u:
    1) Crazy bats 90 min
    2) Taron 80 min
    3) River Quest 70 min

    Ofwel zwakke operations... ofwel gewoon steengoede heropening van een verouderde achtbaan. Hoe dan ook een schot in de roos blijkbaar :-)

  2. #2

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Vandaag de wachtijden in PHL eens in de gaten gehouden. Volgens de site met de 3 O's om 16u:
    1) Crazy bats 90 min
    2) Taron 80 min
    3) River Quest 70 min

    Ofwel zwakke operations... ofwel gewoon steengoede heropening van een verouderde achtbaan. Hoe dan ook een schot in de roos blijkbaar :-)

    Oftewel de typische invloed van VR op capaciteit...

  3. #3

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Vandaag de wachtijden in PHL eens in de gaten gehouden. Volgens de site met de 3 O's om 16u:
    1) Crazy bats 90 min
    2) Taron 80 min
    3) River Quest 70 min

    Ofwel zwakke operations... ofwel gewoon steengoede heropening van een verouderde achtbaan. Hoe dan ook een schot in de roos blijkbaar :-)
    Rond die tijd ben ik bij Crazy bats in de wachtrij gaan staan en zat er op 5 minuten in.

    Natuurlijk is de capaciteit iets lager. Toch stond ik beide ritten niet lang stil op het einde van de baan, voor het station in te rijden. Dus heel veel trager lijkt het me niet te gaan. Al merk je wel verschil van rit op rit, afhankelijk van hoe handig iedereen is bij het instappen.

    Eerder op de dag stond de teller wel op 100 minuten, maar die dag was qua wachttijden sowieso erg vreemd. Het ene moment uitschieters van 2u wachten, het andere moment nog maar meer een half uur voor de populairste attracties. In de laatste uren was het sowieso best rustig.

    Ook hier best positief over Crazy Bats. De sfeer in Wachtrij en Station is serieus anders dan bij TotNH. Natuurlijk had het allemaal beter gekund als je er oneindig veel geld tegenaan blijft smijten, maar binnen wat realistisch is voor een dergelijk oude baan vind ik de re-theming behoorlijk geslaagd.

    De kwaliteit is beduidend beter dan op andere VR coasters waar men de Samsung VR gear gebruikt. De automatische scherpstelling kan echter wel nog iets beter. Je moet toch een beetje met je bril prutsen om het beeld scherp te krijgen.

    Bij mij werkte het de eerste rit overigens niet. Mocht meteen nog eens (vandaar die 2 ritten die ik hierboven noemde). Leuk is wel dat er lampjes op de VR headsets zitten, waardoor je ook de andere trein in het gebouw ziet rijden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •