X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 31

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1
    borisvdd
    Guest

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    "Hallo, ik heb geen leven, een lelijke kop, spreek slecht en wil toch beroemd worden."

  2. #2

    Re: Bobbejaanland krijgt StukTV over de vloer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    "Hallo, ik heb geen leven, een lelijke kop, spreek slecht en wil toch beroemd worden."
    ... en om de een of andere bizarre reden is dat nog gelukt ook!

    (zeg wat je wilt, maar ze zijn gewoon bekend hé)

    Ik ga nu niet zeggen dat ik fan ben, maar ik bekijk hun video's wel. En het gebeurt wel dat ik ze echt goed vind. Lang niet allemaal, maar er zijn er wel. "Inbraak"video's behoren daar soms ook toe, omdat je dingen te zien krijgt die je normaal niet ziet. Ik denk dat dat ook voor een groot deel hun succes verklaart. En ze maken niks kapot en stelen niks. Dat is ook belangrijk. (Technisch gezien is het dan ook niet inbreken gezien er van geweld of schade geen sprake is dacht ik, ik geloof dat dit huisvredebreuk genoemd wordt?)

    @simon, dat vind ik dan weer vreemd dat je Gierige Gasten dan wél goed vindt en StukTV niet. Ik bekijk hun video's ook graag, maar wat zij doen is soms gewoon echt diefstal, soms van kleine ondernemingen. Dat vind ik persoonlijk dan wel erger. Ook spelen ze met vertrouwen van mensen en dat vind ik ook erg, op den duur vertrouwt niemand niemand nog als iedereen dat zou doen...

    Zij hebben trouwens ook al "ingebroken" in pretparken, maar zij doen het overdag en genieten vervolgens gratis van de attracties. Is dat dan minder erg?

    (Voordat iemand hier tegen mij uitvliegt of zo, ik probeer ze niet te verdedigen hé mensen. Ik probeer argumenten aan te halen voor een gezonde discussie. )

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •