X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Tivoli (Kopenhagen) 30-07-2020

    Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het heerlijk om het inhoudelijk oneens te zijn op meerdere punten.

    1. Van alle stadsparken die ik al bezocht, hebben Liseberg en Tivoli G. veruit het laagste kermisgehalte. Een 100-plus-woodie, een B&M en gemotoriseerd bootje-varen associeer ik niet meteen met kermissen. Tivoli G. is ook het enige park in Noord-Eur. met professioneel ogende operators ipv smartphonende jobstudenten. Tel er nog de weelderige vegetatie, de homogene, oosterse theming, de zichtlijnen en de historiciteit (o.a. verwijzingen naar H.C. Andersen) bij en je begrijpt dat dit park een kleine eeuw geleden dè inspiratie vormde voor ene W. Disney.

    2.Monsunen is toch de max. Ik heb een nostalgisch zwak voor vliegende tapijten (origineler dan schommelschepen) en deze is dan ook nog eens hangend en met fontein-effecten.

    Als het donker wordt, ontstaat hier een ander park met - in de positieve zin - een kermissfeer. Dat moet je zeker eens proberen mee te maken als de kinderen wat ouder zijn.

    Wat geen soc. dist. en geen maskerplicht betreft: ik zal eerstdaags een gelijkaardig beklag neerpennen in een TR over 'dat andere Tivoli'.

    Bedankt om te melden dat het aquarium z'n geld niet waard is, ik zal het bij een volgende bezoek opnieuw houden op een combi inkom + all ride + snelle maaltijd.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 11-08-20 om 14:04.

  2. #2

    Re: [TR] Tivoli (Kopenhagen) 30-07-2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    2.Monsunen is toch de max. Ik heb een nostalgisch zwak voor vliegende tapijten (origineler dan schommelschepen) en deze is dan ook nog eens hangend en met fontein-effecten.

    Als het donker wordt, ontstaat hier een ander park met - in de positieve zin - een kermissfeer. Dat moet je zeker eens proberen mee te maken als de kinderen wat ouder zijn.
    De fontein lag af, waarschijnlijk door Covid-19.

    Bedankt voor de tip, ivm het donker worden!

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •