X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 317

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik zat met een droptoren in gedachten of nog beter slopen ze Typhoon en gebruiken ze die ruimte ook om iets beters te zetten.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik zat met een droptoren in gedachten of nog beter slopen ze Typhoon en gebruiken ze die ruimte ook om iets beters te zetten.
    Iets als een droptoren zou inderdaad kunnen. Als ze Typhoon afbreken moeten ze al meteen uitpakken met een grote coaster, dat zie ik ze nu (tot mijn grote spijt...) nog niet snel doen. Typhoon is nog maar een dikke 13 jaar oud en er zijn naar mijn idee andere coasters die ze daar eerder mogen platgooien... *kuch* Dreamcatcher *kuch*
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik zat met een droptoren in gedachten of nog beter slopen ze Typhoon en gebruiken ze die ruimte ook om iets beters te zetten.
    Een droptoren zal daar wel niet komen... De buren deden al lastig toen bleek dat je vanop OkiDoki in hun tuin kon binnenkijken... en dat snap ik ook wel.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •