X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 11 van de 11

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] Herfstig genieten in Bobbejaanland

    Yummy is qua scare in mijn ogen de extreemste van de vijf grote spookhuizen die ze er hebben.
    Sonar en Welp scooren dan weer ondanks het originele thema en omdat het jeugdbewegingsthema nu éénmaal mijn andere passie is
    Stuk voor stuk sterke spookhuizen. Bazaar Bizarre vind ik nog altijd een goed huis met een sterk concept, maar de 'nieuwheid' is er nu wel af. Dit huis was ook toe aan zijn vierde editie denk ik.

    Scare zones zijn inderdaad niet zo sterk. Daar moet Bobbejaanland echt iets aan doen denk ik. Een kindvriendelijke zone kan zoals in Adventure Valley, maar persoonlijk vind ik een kindvriendelijk plein rond de kettingmolen of aan die kinderzone vooraan beter passen. Met het thema in AV kunnen ze veel extremer gaan.
    Er is gewoon een gebrek aan thematisatie in die zones. In Ghost Town in het Cowboydorp valt dat nog wel mee doordat de theming van de gebouwtjes daar wel voor een 'scary dorpsgevoel' zorgt, maar in Toxic Waters bestaat de scare zone letterlijk uit een set kraaien, wat afgedankte olievaten, een grote papier maché eend en een rioolput met een TL-lamp onder.

    Ik denk dan. Leg het strand vol met een smurrie/drek in fluo geel of groen. Zet wat elementen met een industriële look zoals bedieningspanelen, buizen, veel meer olievaten, borrelende waterpijpen met een gekleurde spot onder, ... en vooral... veel meer rook!
    Hetzelfde voor Cabalgata de Los Muertos. Er liggen maar letterlijk 3 graven. Wat versierde bomen, drie poppen en een grote pop op het dak. Wat halloweenlampjes uit de Action zijn nog vastgemaakt aan de portalen en aan de hal 2000. Ik begrijp wel dat ze daar niet ver kunnen gaan, doordat ze de ruimte nodig hebben voor people flow, de show die er plaatsvindt, ... maar nu is het er echt kaal. Ook weinig vlaggetjes hingen er. Dat zou bv. al een dak kunnen vormen in dat gebied. Ook erg vond ik Hall 2000. Tijdens de nocturne werd die volledig vergeten. Geen theming van Halloween binnen en de verlichting van de Hall 2000 bestaat uit 2 ouderwetse verstralers die de construcutie van het dak extra duidelijk maakt. Een derde verstraler heeft een half uur staan pinken, waarna die eindelijk genoeg opgewarmd was om continue de Hall te verlichten en was dat nu juist de verstraler aan de games, waar toch wat mensen vertoefden. De secundaire lichtbron zeg maar, was gewoon de TL-lampen uit Mc Monkey, aangevuld met de schreeuwerige spelautomaten en zijn neon, gekleurd licht. Bobbejaanland doet op sommige plekken heel goed aan belichting zoals in Land of Legends of in het Cowboydorp, maar in Hall 2000 was het gewoon echt zielig hoe dat er na zonsondergang bijlag.

    Pas op, ik heb op de Halloweennocturne op 31 okt een superdag beleefd, mede door de Horror Pass heb ik alle todo's op mijn lijstje vlot kunnen afvinken, maar je hoort me niet zeggen dat Bobbejaanland geen werkpunten heeft tijdens Halloween. Al wegen de sterktes tijdens Halloween veel meer door, dan de nadelen, met de sterke spookhuizen op kop.

    Btw: operations waren echt goed. Overal maximale capaciteit (enkel bij de Wildwaterbaan/IR had ik mijn twijfels, nogal veel boten in de trog naast de baan). Grouper bij Typhoon, El Rio, Fury. Dreamcatcher had echt ongeziene operations. De ene trein ging het station uit wanneer de andere trein nog maar in de laatste helixen was. Vermoedelijk stond daar ook een grouper.
    Buiten TFC; is echt een ramp geworden. Dit kan echt niet meer door de beugel. Beperkte openingstijden, brakke micro, ...

    Wat zou volgens jullie het volgende huis zijn dat op de schop gaat? Persoonlijk denk ik dat Bazaar Bizarre een kanshebber is, maar een eigen Bobbejaanland-versie van Nightmare Motel, zonder derde partij en enkel open op Halloween lijkt me wel haalbaar. Al kunnen ze natuurlijk alles doen met die ruimte, daar de decors mee verkocht worden.
    Laatst gewijzigd door Jak; 08-11-19 om 17:33.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] Herfstig genieten in Bobbejaanland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Ook erg vond ik Hall 2000. Tijdens de nocturne werd die volledig vergeten. Geen theming van Halloween binnen en de verlichting van de Hall 2000 bestaat uit 2 ouderwetse verstralers die de construcutie van het dak extra duidelijk maakt.
    Helemaal akkoord! Voor wie zich daar niet al te veel bij kan voorstellen: enkele sfeerbeelden.

    Naam:     IMG_2070.JPG
Bekeken:  1798
Groote:   2,33 MB

    Naam:     IMG_2069.JPG
Bekeken:  1527
Groote:   1,72 MB

    Je wordt wel creatief met belichting voor de tafels:
    Naam:     IMG_2065.JPG
Bekeken:  1433
Groote:   1,53 MB

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •