X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 269

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    In mijn enthousiasme wat te hard van stapel gelopen, maar hoe langer ik er over nadenk, hoe beter het wordt.

    TML zal inderdaad wel goed waken op de kwaliteit. Thematisch gezien komt dat wel goed. Vind het wel grappig dat Plopsaland Walibi Holland voorbijsteekt met de ontwikkeling van deze zone. De Festivalization in Walibi Holland staat hiermee in schril contrast wat Plopsaland mogelijks gaat doen met deze zone.

    Verder ben ik wel een beetje bang dat je constant in die zone andere thematische elementen gaat zien. De hamburgertent van Plop, op de coaster verschillende andere zones doorkruisen, de gevels van het dorpsplein, ... Nu ja, bij elke hoge coaster zie je dat wel, maar ook op het pleintje zelf aan de laatste bochten, gaan ze toch hun best mogen doen om dat allemaal te laten passen.
    Bovendien is de zone niet bijster groot. Benieuwd hoe ze dat plannetje daar in gaan proppen.

    Op het plan kan ik volgende zaken nog ontdekken:
    - Een take away punt
    - Een vijver met overdekt terras
    - Een shop aan de uitgang.

    Verder denk ik dat de stand-by wachtrij onder de track zal beginnen van het rangeerstation, vervolgens naar buiten lopen over die houten planken om dan naar binnen te gaan.
    De rode extra ingangen langst de onderkant van het station lijken mij voor voorsteekpassen of dergelijke... Uitgang is dan langst de bovenkant van het station (op het plan), waar ook een lift is voor rolstoelgebruikers die binnen kunnen langst de zijkant van de shop.

    Onderaan op het plan (in het lichtgrijs) lijken me dienstwegen te zijn. Of paden die gebruikt worden bij evacuatie.

    Wat ik wel niet goed weet is wat die standbeelden gaan zijn in het midden van het plein, alsook het paars vierkant op dat grasveld.

  2. #2

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    , alsook het paars vierkant op dat grasveld.
    Volgens mij is dat een omheining rond supports. Als je goed kijkt naar het laatste filmpje vertakt daar laag bij de grond een y-vormige support. Om beklimming tegen te gaan denk ik aan een omheind stukje.
    Naam:     forsite.png
Bekeken:  1807
Groote:   588,1 KB
    Naam:     forsite2.png
Bekeken:  1886
Groote:   156,4 KB
    Laatst gewijzigd door dusk; 18-01-21 om 19:50.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •