X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 11 van de 11

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsa Camping] 2018

    Die nieuwe parkingang voor verblijfsgasten die er op termijn komt is een leuke zet, dat is meteen een leuk asset erbij!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Tevens geeft de CEO aan dat inzetten op verblijfsaccommodatie absoluut nodig is om op gelijke voet te komen / blijven met parken als de Efteling en Phantasialand.
    Plopsa is nog nooit aan de voeten van noch de Efteling noch Phantasialand gekomen, en ik zie ze ook niet meteen veel verder geraken, zelfs als ze overnachtingsmogelijkheden toevoegen. De kwaliteit van de attracties, aanbod, horeca, dienstverlening en thematisatie vallen in de verste verte niet te vergelijken.

  2. #2

    Re: [Plopsa Camping] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Plopsa is nog nooit aan de voeten van noch de Efteling noch Phantasialand gekomen, en ik zie ze ook niet meteen veel verder geraken, zelfs als ze overnachtingsmogelijkheden toevoegen. De kwaliteit van de attracties, aanbod, horeca, dienstverlening en thematisatie vallen in de verste verte niet te vergelijken.
    Ben ik mee akkoord. Plopsa is doorgaans zeker geen slecht park, integendeel, maar om aan die twee te tippen hebben ze nog een zeer lange weg te gaan.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •