X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    ik lees op een NL-forum:
    Omzetcijfers van Parques Reunidos afgelopen jaar:

    Bobbejaanland: € 19,0 miljoen en € 2,0 miljoen winst.

    (Cijfers van 1 oktober 2016 t/m 30 september 2017)

    Zolang er winst wordt gemaakt, zijn ze dixit de raad van bestuur goed bezig, dus....men zal op het zelfde elan verder borduren. Daar zullen onze reacties of meningen, en de lijst beoordelingen op FB weinig aan veranderen.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    ik lees op een NL-forum:
    Omzetcijfers van Parques Reunidos afgelopen jaar:

    Bobbejaanland: € 19,0 miljoen en € 2,0 miljoen winst.

    (Cijfers van 1 oktober 2016 t/m 30 september 2017)

    Zolang er winst wordt gemaakt, zijn ze dixit de raad van bestuur goed bezig, dus....men zal op het zelfde elan verder borduren. Daar zullen onze reacties of meningen, en de lijst beoordelingen op FB weinig aan veranderen.
    Zolang je geen kader hebt ... kan je die cijfers erg moeilijk interpreteren. Winst blijft uiteraard hetzelfde, maar de opbrengsten voor de groep zijn hoger dan de enkele 'winst' die een bedrijf maakt .

    Ik heb voor een bedrijf gewerkt dat nogal bekend was in de media-wereld (internationaal). Zij waren lid van een holding/moederondernemeing, maar het bedrijf waarvoor ik werkte was eigenaar van een zusteronderneming in het VK, en wij leenden geld uit aan andere zusterondernemingen die dan aan ons intrest betaalden. Wij leenden dat dan van banken (als dat voordeliger was dan) of van de groep waartoe we behoorden . Zo kan een bedrijf uit België bv onbelast tot 1milj€ doorsluizen naar een 'moeder'onderneming onder het mom van expertise. Of dat effectie zo is of niet maakt niet uit :-) .

    Om maar te kaderen ... zelfs als je boejhoudkundig verlies maakt ... zou het kunnen dat je moederonderneming winst uit je haalt .

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    Daar zullen onze reacties of meningen, en de lijst beoordelingen op FB weinig aan veranderen.
    Inderdaad. Daar zullen enkel de lange gevolgen van mismanagement iets aan veranderen eens de cijfers wel degelijk kelderen, maar dan is het meestal vijgen na pasen.

    Edit: ook nieuw te verkrijgen in de Lichtaartse horeca vanaf volgend seizoen:
    Naam:     2DA0A61A-6145-4D08-B8FE-43D4BF197D70.jpg
Bekeken:  1186
Groote:   10,6 KB
    Laatst gewijzigd door etwien; 04-12-17 om 04:56.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •