X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Wat is eigenlijk van dat oneindige, onaangename zig-zag-wachtrijstuk van Taron en bijhorende geluidsmuur gekomen? Dat was allemaal maar tijdelijk werd beloofd, maar die zijn er nu nog geloof ik? Zijn er nog plannen?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Wat is eigenlijk van dat oneindige, onaangename zig-zag-wachtrijstuk van Taron en bijhorende geluidsmuur gekomen? Dat was allemaal maar tijdelijk werd beloofd, maar die zijn er nu nog geloof ik? Zijn er nog plannen?
    Ik had die 'tijdelijk' begrepen als iets dat er minstens een jaar of vier vijf ging blijven. Concrete plannen zijn er voor zover ik weet niet bekend, maar ik heb al eerder aangegeven dat die plaats als je ze laat aansluiten op het stukje achter de kaiserplatz en combineert met de hele grens tussen Klugheim en Mexico er best veel potentieel is voor iets als een hotel. Of een ander groot gebouw dat de twee themazones netjes van elkaar afschermd.

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Wat is eigenlijk van dat oneindige, onaangename zig-zag-wachtrijstuk van Taron en bijhorende geluidsmuur gekomen? Dat was allemaal maar tijdelijk werd beloofd, maar die zijn er nu nog geloof ik? Zijn er nog plannen?
    Plannen worden nooit echt bekend gemaakt in dat park. Dit jaar werd de wachtrij ook op relatief rustige dagen nog gebruikt, dus denk ook niet dat deze voorlopig al weg kan. Misschien als FLY geopend is, maar eerder zeker niet.

    Het is op zich al opmerkelijk dat Phantasialand zelf heeft aangekondigd dat de groene wand maar tijdelijk is, maar denk dat ze ook wel weten dat dit verre van mooi uit ziet en zo kunnen ze fans toch weer gerust stellen.

    Net als pretparkfreak7 verwacht ik in elk geval niet dat dit heel snel zal verdwijnen. Hangt natuurlijk af welke bouwput prioriteit krijgt, maar vooralsnog zijn er ook nog het 2e deel van de zilvermijn en het gebouw van de hollywood tour/TotNH waar ongetwijfeld ook nog een bouwput zal ontstaan. Zelf zou ik dan op dit moment toch de voorkeur geven dat ze aan de kant van de Zilvermijn verder gaan (inclusief Geister Rikscha) alvorens ze die muur gaan weg halen. Het plein is zeker niet gezellig om aan te schuiven, maar het stoort ook niet.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •