X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Hmmm ... Gold Rush vond ik best wel fijn (alhoewel toch een tikkeltje te ruw om nog maar zo oud te zijn), maar wat me nog meer opvalt is vooral de enorme support constructie en de lage capaciteit!!!

    Voor de rest is dit momenteel wel boven mijn verwachtingen!
    Capaciteit ligt inderdaad niet enorm hoog, maar het lijkt me een fun ride te worden. Gold Rush ruw, hebben wij dan een verschillende baan gedaan?

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Capaciteit ligt inderdaad niet enorm hoog, maar het lijkt me een fun ride te worden. Gold Rush ruw, hebben wij dan een verschillende baan gedaan?
    Ik heb hem eind Juni dit jaar gedaan, en zowel ik als mijn reisgezelschap vonden hem soms toch écht te ruw uit de hoek komen. Uiteindelijk wou mijn reisgezel hem na 3 keer niet meer doen door een opkomende hoofdpijn ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik heb hem eind Juni dit jaar gedaan, en zowel ik als mijn reisgezelschap vonden hem soms toch écht te ruw uit de hoek komen. Uiteindelijk wou mijn reisgezel hem na 3 keer niet meer doen door een opkomende hoofdpijn ...
    Watjes, wij deden hem de laatste keer we er waren meer dan een half uur non stop en niemand haakte af

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •