X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    In 2018 zal Bobbejaanland Dreamcatcher helaas niet afbreken, maar ombouwen tot VR-coaster. Daarnaast zal ook het station opgeknapt worden (hopelijk eindelijk voorsorteerpoortjes).

    Bron: Looopings


    Oh God Bobbejaanland, wat ben je toch allemaal aan het doen...?
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    In 2018 zal Bobbejaanland Dreamcatcher helaas niet afbreken, maar ombouwen tot VR-coaster. Daarnaast zal ook het station opgeknapt worden (hopelijk eindelijk voorsorteerpoortjes).

    Bron: Looopings


    Oh God Bobbejaanland, wat ben je toch allemaal aan het doen...?


    Why, god, why! Oké, Dreamcatcher is nu wel by far de saaiste achtbaan die het park rijk is, maar ook diegene waar de wachtrij de slechtste doorstroming heeft. Why? Dus eerst in 2016 Revo aanpassen en nu in 2018 dit? Ik zie een tendens hier: Walibi opent een nieuwe attractie -> Bobbejaanland introduceert VR op een achtbaan. Dus binnen een paar jaar op elke attractie VR ?

    Ben benieuwd waar dit naartoe gaat.

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Why?
    Simpel, weinig kosten aan verbonden en ze kunnen er mee uitpakken als "nieuw". Classic Bobbejaanland dit.

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    In 2018 zal Bobbejaanland Dreamcatcher helaas niet afbreken, maar ombouwen tot VR-coaster. Daarnaast zal ook het station opgeknapt worden (hopelijk eindelijk voorsorteerpoortjes).

    Bron: Looopings


    Oh God Bobbejaanland, wat ben je toch allemaal aan het doen...?
    Ik hoop dat dit een grap je van loooping? Want die wachtrij gaat nual niet vooruit en waar gaan ze die 2de wachtrij zetten?

  5. #5

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Ik hoop dat dit een grap je van loooping? Want die wachtrij gaat nual niet vooruit en waar gaan ze die 2de wachtrij zetten?
    Wie spreekt er over een tweede wachtrij? Ik veronderstel dat je dan bedoelt zoals bij Revolution, met of zonder VR. Voorlopig is er niets over geweten, maar het zou me niet verwonderen als ze je geen keuze laten en je verplicht bent de achtbaan met VR te doen.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  6. #6

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Wie spreekt er over een tweede wachtrij? Ik veronderstel dat je dan bedoelt zoals bij Revolution, met of zonder VR. Voorlopig is er niets over geweten, maar het zou me niet verwonderen als ze je geen keuze laten en je verplicht bent de achtbaan met VR te doen.
    ja dat bedoelde ik ook sorry dat het misverstaan is.

    En voor sommige is dat misschien negatief maar Het park ligt nauw aan mijn hart en ze waren op de goede weg ( naamverandering Dizz) Maar ik vind VR goed voor één keer en als het vooruit gaat( EP)...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •