X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 58

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Die vogels lijken erg hard op de film, wellicht dat met andere kleuren daar nog iets in te doen is.

    De letters op het gebouw had ik nog niet gezien. Gelukkig dus wel makkelijke te verwijderen. Wel jammer, de oude kleuren zagen heel stijlvol uit. De nieuwe kleuren wat minder. Ze lijken idd wel goed te passen bij het indoor gedeelte.

    Benieuwd trouwens of die SFX coaster hier net zo'n soap wordt als in Abu Dhabi. Het verbaasd me een beetje dat een park daar nog in investeerd gezien die baan in Ferrari World inmiddels een "Mission Impossible" is geworden.

  2. #2

    Re: 20th Century Fox Park, Maleisi?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Benieuwd trouwens of die SFX coaster hier net zo'n soap wordt als in Abu Dhabi. Het verbaasd me een beetje dat een park daar nog in investeerd gezien die baan in Ferrari World inmiddels een "Mission Impossible" is geworden.
    Indien men het thema (Alien Vs Predator) van deze baan ook moet aanpassen wegens het verlies van de rechten, zal dit inderdaad ook nog wel even aanslepen...
    Al ben ik blij te zien dat het stuk buiten-track blijft groeien.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •