X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Een paar dagen geleden zag ik in een video van IMAscore het logo van Bobbejaanland voorbij flitsen. Het was hun jaaroverzicht van projecten waar zij in 2017 aan gewerkt hebben. Voor zover ik weet heeft Bobbejaanland geen soundtracks van IMAscore in het park(verbeter mij als ik fout ben). Misschien is het dus mogelijk dat we in 2018 muziek van IMAscore krijgen. Weten jullie hier iets meer over?


    Het logo flits heel kort voorbij op 1:55, als je het niet kunt zien kun je de snelheid van de video best op 0.25 zetten. Dan is het duidelijker zichtbaar.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Een paar dagen geleden zag ik in een video van IMAscore het logo van Bobbejaanland voorbij flitsen. Het was hun jaaroverzicht van projecten waar zij in 2017 aan gewerkt hebben. Voor zover ik weet heeft Bobbejaanland geen soundtracks van IMAscore in het park(verbeter mij als ik fout ben). Misschien is het dus mogelijk dat we in 2018 muziek van IMAscore krijgen. Weten jullie hier iets meer over?


    Het logo flits heel kort voorbij op 1:55, als je het niet kunt zien kun je de snelheid van de video best op 0.25 zetten. Dan is het duidelijker zichtbaar.
    Het zou me niet verbazen dat het gaat om soundeffects voor een of ander spookhuis tijdens Halloween.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •