X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 423

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Gisteren eens afgezakt na Toverland, was al 4 jaar geleden ondertussen. Nieuwe investeringen zijn echt de moeite. Super leuk entree gebied, leuk sfeer, toffe kleuren. Ik hoop dat ze de helixen van boosterbike ooit nog gaan aankleden naar port Laguna. Zou tof zijn moest die baan doorheen en over van die kleurrijke huisjes gaan. En dan is dat kale stukje ook eindelijk weggewerkt . En de heuveltjes aankleden met rosten van de magische vallei, en die baan zou super mooi aangekleed zijn.

    Avalon is prachtig. Gaat alleen maar beter worden als de beplanting zijn werk gedaan heeft. Leuke sfeer, leuke details zoals the lonely road. Kindjes vonden de boottocht zeer leuk. Waterspeeltuin en gewone speeltuin ook super bevonden door de kinderen. En wij vonden Fenix dan weer schitterend. Wat een baan, leuke wachtrij, leuke sfeer. Super intens, toch een black outje gehad na de helix. Jammer dat je bij het binnen gaan van de hal moet kijken op een lelijke loods. Jammer dat ze de rotsen hier niet doorgetrokken hebben.

    Eten in flaming feather was zeer lekker. Schotel met kippenbouten zijn echt 2 kippenbillen, geen boutjes. Voor 14€ best goed, kinderschotels zijn ruim groot voor die prijs. Mijn salade was ook lekker, alleen jammer dat ze er te veel dressing opgedaan hebben. Zo een zurige dressing steekt vlug tegen. Je kreeg er dan een mini broodje bij een gigantisch veel boter. Heb doorgegeven dat ze beter die gigantiche hoeveelheid boter vervangen door een potje dressing, zodat mensen zelf kunnen dosseren naar smaak.

    De rest van het park was super zoals altijd. Blitzbahn deed ik ook nog niet. Wachtrij is mooi. Maar beter als bij woudracer was nu ook niet echt moeilijk. Heel het duitse stuk is trouwens sfeervol.

    En dan als klap op de vuurpijl, er was geen volk op een zondag in juli.
    30° en nergens moeten wachten. Zelf niet bij Fenix. Alleen Djengu en Expedition Zork en Blitzbahn was kwartier wachten denk ik. Een week na opening Avalon had ik zo weinig volk op een zondag niet verwacht.
    Laatst gewijzigd door punisher; 16-07-18 om 05:51.
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •