X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 134

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Daar zullen we zometeen iets aan doen, maar eerst even de laatste vraag beantwoorden: Ik zou het kindje proberen te overtuigen om toch eens mee te gaan, maar ik zou het nooit dwingen. Alleen laten wachten lijkt me pedagogisch niet zo verantwoord. Dus zou ik in dat geval de credit alsnog overslaan omdat een coaster waar kleine kindjes nog maar net in mogen waarschijnlijk een kiddie is.

    Nieuwe vraag: Ben jij ooit door een ander forumlid met 'schat' aangesproken? (Inspiratie dankzij de vorige pagina)
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Daar zullen we zometeen iets aan doen, maar eerst even de laatste vraag beantwoorden: Ik zou het kindje proberen te overtuigen om toch eens mee te gaan, maar ik zou het nooit dwingen. Alleen laten wachten lijkt me pedagogisch niet zo verantwoord. Dus zou ik in dat geval de credit alsnog overslaan omdat een coaster waar kleine kindjes nog maar net in mogen waarschijnlijk een kiddie is.

    Nieuwe vraag: Ben jij ooit door een ander forumlid met 'schat' aangesproken? (Inspiratie dankzij de vorige pagina)
    Niet dat ik mij kan herinneren.

    Nieuwe vraag: Wat is het meest genante dat je ooit voor had?

  3. #3

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    Niet dat ik mij kan herinneren.
    Dus ik heb u nog nooit schat genoemd, mmm wat een slecht geheugen

  4. #4

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    Niet dat ik mij kan herinneren.

    Nieuwe vraag: Wat is het meest genante dat je ooit voor had?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Dus ik heb u nog nooit schat genoemd, mmm wat een slecht geheugen
    Nieuwe antwoord op u vraag. Mijn slecht geheugen is vergeten dat ik inderdaad al schat genoemd ben geweest door Bobby Turbo
    Merci voor de reminder hé Sjoe

    Nieuwe vraag: Wat is het meest genante dat je ooit voor had?

  5. #5

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Het meest gênante dat ik ooit voorhad? Daar moet ik even over nadenken, maar volgend verhaal is wel een kanshebber:

    Als jong kind kon ik heel erg verstrooid zijn (nu soms ook nog). Op een keer ging ik zwemmen met mijn oudere zus, en bij het omkleden in het kleedhokje vergat ik domweg mijn badpak aan te trekken. Toen ik poedelnaakt de gang in wou stappen, kon mijn zus me nog net op tijd weer in het hokje duwen ...

    Nieuwe vraag: heb jij ooit opgemerkt dat de zitjes van een B&M Hyper eigenlijk best veel op een kinderstoeltje of MaxiCosi voor volwassenen lijken?
    Once you sit back, you never go back.

  6. #6

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Het meest gênante dat ik ooit voorhad? Daar moet ik even over nadenken, maar volgend verhaal is wel een kanshebber:

    Als jong kind kon ik heel erg verstrooid zijn (nu soms ook nog). Op een keer ging ik zwemmen met mijn oudere zus, en bij het omkleden in het kleedhokje vergat ik domweg mijn badpak aan te trekken. Toen ik poedelnaakt de gang in wou stappen, kon mijn zus me nog net op tijd weer in het hokje duwen ...

    Nieuwe vraag: heb jij ooit opgemerkt dat de zitjes van een B&M Hyper eigenlijk best veel op een kinderstoeltje of MaxiCosi voor volwassenen lijken?
    Nee

    Nieuwe vraag: Wat vond je het ergste? : De horror crash op Smiler of De brand van Piraten in Batavia? En vooral waarom vind je het ene erger als het andere?
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

  7. #7

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Hoera, het topic dat ik ooit startte herleeft weer Om nog even terug te komen op de laatste vraag die ik stelde:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Heb jij ooit opgemerkt dat de zitjes van een B&M Hyper eigenlijk best veel op een kinderstoeltje of MaxiCosi voor volwassenen lijken?
    Ik las dit ooit als commentaar onder een onride op Youtube, en nu kan ik niets anders meer zien



    Welk land ik graag nog eens wil bezoeken? Ik ben geneigd om Australië te zeggen. Dis qua natuur heel veel interessants te zien, denk ik. Plus uiteraard de sterrenhemel van het zuidelijk halfrond.

    Nieuwe vraag: Heb jij ooit gedroomd dat je in een hele goede attractie zat en werd je droom helaas afgebroken door het gerinkel van je wekker?
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •