Voor de volledigheid: recensies op facebook: (de afbeeldingen pakken nogal veel plaats dus vandaar de spoiler-tag)
Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

Open spoilers

************ Spoilergedeelte ************

BJL:


Walibi BE:


Bellewaerde:


PDP:


Op zich zegt dit trouwens niets hé. Je zou dit moeten vergelijken met het cijfer dat BJL had een paar jaar geleden.

Handig bij zo'n recensies zou zijn om bijvoorbeeld alleen de statistieken van de recensies uit 2016 te bekijken, maar die functie vind ik niet op facebook.

Volgens mij is het cijfer (nu 4,0) wel gezakt in vergelijking met vroeger. Er is een periode geweest dat het de ene recensie met 1 of 2 sterren na de andere was. En sommige mensen hebben gewoon ook argumenten die waar zijn, en dat het park daar (zo goed als niet) op reageert is natuurlijk ook weer geen goede reclame. Die keer dat een recensie zelfs in het nieuws kwam reageerde de directeur droogjes "vandaag is alles open". Wat is de bedoeling dan van de argumenten waarop niet gereageerd wordt? Dat de mensen denken dat ze waar zijn?

Nu zie ik wel weer meer en meer 4 of 5 sterren passeren, dus volgens mij zijn ze, zoals ik daarnet ook zei, op de goeie weg.