X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 51

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] Sponsoring BlueFire 2020

    Los of het ethisch/politiek correct is, vind ik het logo wel een verbetering tegenover het oude. Een beetje meer dynamiek, kleur, ... Of ben ik de enige?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [Europa-Park] Sponsoring BlueFire 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Los of het ethisch/politiek correct is, vind ik het logo wel een verbetering tegenover het oude. Een beetje meer dynamiek, kleur, ... Of ben ik de enige?
    Vind je het mooier, of vind je het beter? (Dat was zo'n beetje het "main theme" van onze graphic-design leraar )

    De reden dat ik dit aan haal is dat je nu naar groene vlammen zit te kijken in het logo, terwijl de baan nog steeds "blue fire" heet. Iets wat destijds door de betreffende leraar behoorlijk werd afgestraft en wat eigenlijk ook wel een extra #fail is aan het logo.

    Daarbuiten vind ik het overigens wel een prima logo.

  3. #3

    Re: [Europa-Park] Sponsoring BlueFire 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    De reden dat ik dit aan haal is dat je nu naar groene vlammen zit te kijken in het logo, terwijl de baan nog steeds "blue fire" heet.
    De gebruikte kleuren zijn dezelfde als het Nord Stream 2 logo:
    Naam:     ns2.png
Bekeken:  2078
Groote:   37,2 KB

  4. #4

    Re: [Europa-Park] Sponsoring BlueFire 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Los of het ethisch/politiek correct is, vind ik het logo wel een verbetering tegenover het oude. Een beetje meer dynamiek, kleur, ... Of ben ik de enige?
    Ik vond het vorige logo eigenlijk toch een stuk strakker en (daardoor) ook mooier. Dit logo komt wat mij betreft nogal cheap over. Het wekt een beetje een Blue Fire van den Aldi-gevoel op.

    Maar zo'n dingen zijn altijd voor een groot stuk persoonlijk natuurlijk...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •