X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Even in dream-catch-modus: Kan een park (in casu PHL) eisen aan de constructeur dat ze binnen X jaar en een straal van Y kilometer geen gelijkaardig type mogen bouwen? If not: call Lichtaart!

    BTW: 'Hotel Tartuff' ontbreekt in hun promo-filmpje. PHL kan z'n eigen vernieuwingen amper nog zelf volgen!

  2. #2

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Even in dream-catch-modus: Kan een park (in casu PHL) eisen aan de constructeur dat ze binnen X jaar en een straal van Y kilometer geen gelijkaardig type mogen bouwen? If not: call Lichtaart!

    BTW: 'Hotel Tartuff' ontbreekt in hun promo-filmpje. PHL kan z'n eigen vernieuwingen amper nog zelf volgen!
    Volgens mij kan dat en wordt dat wel onderling afgesproken tussen het park en de contructeur.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Even in dream-catch-modus: Kan een park (in casu PHL) eisen aan de constructeur dat ze binnen X jaar en een straal van Y kilometer geen gelijkaardig type mogen bouwen? If not: call Lichtaart!
    Als je maar met genoeg geld over de brug komt
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #4

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    BTW: 'Hotel Tartuff' ontbreekt in hun promo-filmpje. PHL kan z'n eigen vernieuwingen amper nog zelf volgen!
    Wakobato ook niet te vergeten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Even in dream-catch-modus: Kan een park (in casu PHL) eisen aan de constructeur dat ze binnen X jaar en een straal van Y kilometer geen gelijkaardig type mogen bouwen? If not: call Lichtaart!
    Voor flatrides bestaat zo'n alleen bouwrecht in ieder geval. Zo heeft Duinrell dat voor het type Sky Flyer (Wild Wings) in Nederland gerealiseerd (weet wel niet voor hoeveel jaar) Bij nieuw ontworpen attracties gebeurd dit ook. Zo had (als ik mij niet vergis) Bellewaerde voor El Voleador en Bobbejaanland voor King Kong ook een alleen bouwrecht in het eerste jaar.
    In hoeverre je dit kan doortrekken naar achtbanen -die vaak custom zijn- weet ik niet.

    Back to topic:
    Prachtig, altijd al een flying willen doen. Nu hoef ik niet te wachten tot dat er een tripje naar Alton Towers in zit. De naam "Fly" valt me wel wat tegen. Is wat inspiratieloos en kan het niet helemaal matchen met het omringde Rookburgh thema.
    Ik ben razend benieuwd of ons nog een verrassing (zoals Raik) te wachten staat. Misschien een kleine flatride of kinderattractie(s)?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •