X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 86

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Dat de trein van de inverted van Gröna hevig gethemed zou zijn, durf ik te betwijfelen, omdat dat 1 van B&M gaat zijn. Maar dit doet wel hoop geven dat de F.L.Y-treinen misschien wel nog theming zullen krijgen.

  2. #2

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timo241 Bekijk Berichten
    Maar dit doet wel hoop geven dat de F.L.Y-treinen misschien wel nog theming zullen krijgen.
    Daar ga ik absoluut niet van uit eigenlijk. Ik ben er redelijk van overtuigd dat het daar bij het redelijk sobere zwarte design gaat blijven. In de trailer zagen die treinen er ook niet veel enthousiaster uit. Hoogstens zie ik er nog een lijntje in een contrasterende kleur op komen.

  3. #3

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Nog nooit heb ik zo deftig gethemede stoelen onder een hangende / inverted coaster gezien ... Bij Osiris en B. Mamba beperkt de trein-theming zich tot het passend beschilderen van die ei-vormige knobbels waar de trein aan het spoor hangt. Bij alle andere Europese 'hangers', inclusief toppers als Katun en Nemesis, Nem. Inf. en Batman, is de trein-decoratie nog minder. De Inverted Boomerangs, de SLC's, de juniors en consoorten zijn niet eens het vermelden waard.

    Blij dat deze foto geen april-vis is. En hopelijk zet die decoratieve trend zich door in andere parken (de inverted van Gröna, misschien).
    *kuch* duelling dragons *hoest*..

    https://rcdb.com/558.htm#p=2149

    Overigens zijn de wielkappen van Katun ook heel mooi vorm gegeven, net als bij BM of Ons Iris:
    https://rcdb.com/764.htm#p=74347

    Tsja.. en de banen die je noemt zijn BenM.. ik denk dat die sowieso wat minder flexibiliteit hebben dan Vekoma, die toch altijd veel moeite in design gestoken heeft - tenminste: Als een park dat ook wilde.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timo241 Bekijk Berichten
    Dat de trein van de inverted van Gröna hevig gethemed zou zijn, durf ik te betwijfelen, omdat dat 1 van B&M gaat zijn. Maar dit doet wel hoop geven dat de F.L.Y-treinen misschien wel nog theming zullen krijgen.
    De voorkant van FLY vind ik er nog wel cool uit zien, maar verder denk ik niet dat iets heel uitbundigs mooi zou passen. Zeker niet gezien de complexiteit van de trein. Ik hoop wel dat er nog mooie wielkappen op komen. Dat kan al enorm veel doen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •