X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 120

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    Ergens vond ik het wel een vreemde keuze om nu met optredens te beginnen... net nu ze dit jaar het hele muziekgegeven ten dode hebben opgedragen! Maar het initiatief was wel heel nobel naar de Belgische muziekscene toe.

    Ik denk dat de toestanden van WH er ook wel voor iets tussen zullen gezeten hebben, en le Brabant Wallon vertoont ook steeds slechtere cijfers, om over het drama in Brussel nog maar te zwijgen. Dan inderdaad beter op zekerheid spelen.

    Ze hadden m.i. toch beter doorgedaan met een soft Halloween met aangepaste theming, schrikeffecten (zonder veel acteurs) op de paden en misschien enkele betalende outdoor spookhuizen. In België hebben we geen zo'n toestanden zoals in WH...

    Soit, 2020 is en blijft een vreemd jaar. En zeker voor een 40e jubilee!

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2020 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Soit, 2020 is en blijft een vreemd jaar. En zeker voor een 40e jubilee!
    45 , op zich niet zo een heel bijzonder jubileum eigenlijk.

    Aan de wachttijden te zien was het park de laatste weken al erg rustig, met de huidige situatie denk ik ook niet dat de komende weken nog de grote massa naar het park gaat trekken. Misschien maar goed dat ze niet geïnvesteerd hebben in de decoratie voor die paar 1.000 man die nog gaan komen.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •