X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Joravision en Alterface stellen 'Popcorn Theater' voor!

    Mmm, doet me nogal denken aan EP's Historama, maar dan op een interactieve manier. Klinkt wel leuk!

  2. #2

    Re: Joravision en Alterface stellen 'Popcorn Theater' voor!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Mmm, doet me nogal denken aan EP's Historama, maar dan op een interactieve manier. Klinkt wel leuk!
    Same thoughts here! Best wel een vermakelijke rit. Ze zouden het beter wel ietsje groter ontwerpen, dan hebben ze meteen een deftige capaciteit en kunnen ze tenminste iets deftig doen met de decors ook. 600 ppu is toch wel zeer triestig. En momenteel moeten ze dus in 40 seconden uitladen en een nieuwe groep inladen, dat lukt nooit.

  3. #3

    Re: Joravision en Alterface stellen 'Popcorn Theater' voor!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Same thoughts here! Best wel een vermakelijke rit. Ze zouden het beter wel ietsje groter ontwerpen, dan hebben ze meteen een deftige capaciteit en kunnen ze tenminste iets deftig doen met de decors ook. 600 ppu is toch wel zeer triestig. En momenteel moeten ze dus in 40 seconden uitladen en een nieuwe groep inladen, dat lukt nooit.
    Tgoh, dat weet ik niet hoor. Als je bij wijze van voorshow uitlegt hoe de instapprocedure moet verlopen, en met twee rijen met nummers werkt, kan dat volgens mij wel vlot gaan. Bovendien is de attractie niet overdreven groot, je kan ook twee theaters naast elkaar zetten voor in geval van drukte/storing.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •