X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Als diehard Walibi fan begin ik mij flink zorgen te maken over hun 5/6 jaren plan die in 2017 met veel bravoure aangekondigd werd. Dock World is geschrapt, de nieuwe entree gaat niet door, ... Overigens werd ik dit jaar dan nog eens getrakteerd op de slechtste Halloween ervaring die ik ooit had in Walibi (met uitzondering van 2008).
    Eerlijk gezegd vond ik het dit jaar net weer een zeer goede Halloweenervaring, al mistte ik scare actors in het cowboydorp.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Eerlijk gezegd vond ik het dit jaar net weer een zeer goede Halloweenervaring, al mistte ik scare actors in het cowboydorp.
    Ik vermoed dat dit sterk beïnvloed wordt aan welke dag je het park bezocht. Mijn gehele gezelschap die ook elk jaar meegaat op de eerste nocturne stelden zich ook constant de vraag waarom er zo weinig scare actors waren, er organisatorisch zoveel chaos was, koud eten, ... Het is gewoon de eerste keer in JAREN dat ik met een teleurgesteld gevoel de poorten van Walibi Halloween verlaat. Het is wel goed te horen dat jullie toch al een betere ervaring hadden!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •